Vaimon laihdutus into vie hermot
Homma alkoi hänen oltuaan viikon - kuntoutuslomalla - kylpylässä.
Nyt syödään vain salaattia jahölkätään. Minunkin pitäisi osallistua. Ei ole mitään inspiraatiota alkaa "jumppaamaan"
Pahinta tässä laihdutus villityksessä on se että tekee sairaan mustasukkaiseksi.
KOSKA
Reilu kymmenen vuotta sitten hänellä oli sama buumi, joka johti sitten siihen, että tepsiikö;
eli kelpaako hoikistunut kroppa vieraalle.
- ja kelpasihan se, eli vaimo petti !!!
Kommentit (5)
Sori, mutta jos olet itse noin saamaton, niin en ihmettele yhtään jos vaimo on käynyt vieraissa viehätystään kokeilemassa.
Miksi et itse yritä edes tehdä mitään omalle ulkomuodollesi? Ylipainoa paljonkin ja kroppa jo rupsahtanut? Et viehätä enää vaimoasi?
Tsemppiä vaimollesi, hienoa että hän on ottanut itseään niskasta kiinni ja elää terveellisesti. Ja voi voi jos hän löytää sitten samanlaisen ihmisen jossain vaiheessa. Ei kukaan sohvaperunaa jaksa pitemmän päälle katsella. Siitä on nääs seksikkyys kaukana.
...haluaa sinut osallistumaan koska välittää sinusta - terveellinen ruoka ja liikunta kun pidentävät ikääkin. Ehkä vaimosi ei vaan 'laihduta' vaan haluaa tehdä elämänmuutoksen, jotta voi vanheta terveenä ja hyväkuntoisena.
Joku vanha mustasukkaisuus kannattaa unohtaa samantien, syy pettämiseen ei varmasti ollut laihdutuskuuri, syyt pettämiseen on jossain ihan muualla.
ja ennen kaikkea IHAILUSI
Naisen ei tarvitse etsiä muualta sitä ihailua. Jokainen nainen kaipaa huomiota!
Mutta totta on, ei laihdutu ole syy pettämiseen. Itse olen laihduttanut 30 kg ja ei ole mielessäkään käynyt pettäminen.
jos vielä 10 vuoden jälkeenkin jaksat muistella tuota yhtä hairahdusta niin eikö olisi helpompi erota?