Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt tällä palstalla vuosikausia, minulla ei ole lapsia,

Vierailija
22.08.2009 |

mutta hirvittävä vauvakuume. Olen 31-vuotias ja mieheni 38. Olemme olleet yhdessä kymmenen vuotta. Mieheni ei halua lapsia. Minäkään en silloin 21-vuotiaana, kun tutustuimme, mutta mielihän muuttuu. Rakastan kyllä miestäni, joten en haluaisi erota tämän takia, sillä enhän välttämättä löydä uutta yhtä hyvää parisuhdetta. Voisin varmaan jollain tavalla "pakottaa" hänet isäksi, mutta sekin olisi väärin. Olisi kamalaa olla raskaana ja odottaa onnellisena sitä yksin katsellen toisen murjotusta. Onko kukaan ollut samassa tilanteessa? Mieheni tuntuu lähes vihaavan lapsia, vaikken ole häntä koskaa "painostanut", tunteistani olen kyllä kertonut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voin myöntää, että oikeastaan huijasin mieheni aikoinaan vastaavassa tilanteessa isäksi. Hän ei painostanut aborttiin ja näyttää nauttivan kuusivuotiaan isänä olemisesta. Minä taas haluaisin vielä toisen. Ikä alkaa tosin hiljalleen painaa, sillä olen jo 38.

Vierailija
2/4 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksesta monet miehet eivät tiedä haluavansa lapsia ennenkuin niitä saavat.

Just eilen juteltiin miehen kanssa, kuinka onnekas vahinko esikoinen olikaan! Sitä ennen emme missään tapauksessa ajatelleet lapsia hankkia (yhdessä ollaan oltu 15 v.). Nyt meillä kaksi silmäterää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida myös silloin kuin miehesi on kotona. Miehesi voi huomata, että ei ne niin kauheita olekkaan ja voi saada mielenkiinnon nousemaan.

Vierailija
4/4 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada lapsen lahja siittiöillä, mikäli miehesi ei halua isäksi? Tehostaisikohan se asian vakavuuden perille menoa vielä, jos sanoisit, että voisit muuttaa erilleen asumaankin, jotta miehen ei tarvitsisi kärsiä lapsen seurasta? Sanoisit, että voisittehan silti olla välillä kahdestaankin miehen luona...

Tietääköhän miehesi, että naisen hedelmällisyys alkaa laskea dramaattisesti +-35 ikävuoden tienoilla. Miesten siittiöilläkään ei saada enää niin hyvin terveitä lapsia, kun mies on vanhempi eli noin +-40-45 v.

Entäs sitten se, että te molemmat kuolette vielä jokin kaunis päivä ja jälkeen jää mitä? Ja onhan tylsää tuijottaa vain omaa napaansa, kun täällä eletään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi