Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

asuuko teidän taloissa naapurikyttääjiä?

Vierailija
20.08.2009 |

Meidän naapuri keksii vaikka mitä valituksen aiheita...

Esim. kerran laitoin pyykkejä kuivuun pihaan (asumme siis kerrostalon alimmassa kerroksessa ja meillä on oma piha) ja tämä naapuri aikansa tuijotettuaan päätti tulla sanomaan, että mun pyykit kuulemma ei sais olla siinä. Ne kuulemma pilas sen maisemat :D

Eli siis muistakaa naiset, älkää kuivatko pyykkejä omassa pihassakaan!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ku rappukäytävässä liikettä ni olen sutena ovisilmässä katsomassa... Olen muutenkin maailman uteliain ihminen =)

Vierailija
2/4 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ollaan omakotitaloasujia. Naapureista en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kuivaushuoneessa pyykkejä kuivumaan, ja tämä 50+ täti alkoi suureen ääneen valittelemaan miten nykyään ihmiset tuo "pieniä" pyykkejä kuivaushuoneeseen, ei sitä saisi tehdä. Ei ennen vaan kukaan tuonut, ja nyt ei enää uskalla tuoda niitä "isoja" pyykkejä sinne, kun on aina täynnä "pientä" pyykkiä

Eli siis vaatteita ei olisi saanut hänen mielestään kuivaushuoneessa kuivattaa (sukat ja alushousut otan ylös asuntoon mutta muut eivät mahdu joten kuivaan kuivaushuoneessa)

Monet muutkin kuivattavat siellä vaatteitaan, ja aina olen pyykkini saanut sinne sopimaan, oli kyse sitten vaatteista tai lakanoista. Eikä missään ole mitään kieltoa asiasta, ainoa ohje on että kuivat pyykit pitäisi hakea mahdollisimman nopeasti pois.

Jotkut ne tekevät omasta elämästään tarpeettoman hankalaa keksimällä ihme ongelmia

Vierailija
4/4 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä