Tunnetko ketään patologista valehtelijaa
Kommentit (18)
Montakin tunnen. Kirjaimia mm. M ja J.
Aivan uskomatonta juttua kertoili 20+ nainen ja mitä ilmeisimmin ihan tosissaan. Pikkuhiljaa alkoi paljastumaan koko chat-yhteisölle kun nainen senkun vaan porskutti vaikka olisi pitänyt kuolla ties mihin tauteihin jo aika päiviä sitten. :D Myös sukulaisiaan kuoli tasaiseen tahtiin ja muutakin draamaa riitti moneen romaaniin ja saippuasarjaan.
Aivan uskomatonta juttua kertoili 20+ nainen ja mitä ilmeisimmin ihan tosissaan. Pikkuhiljaa alkoi paljastumaan koko chat-yhteisölle kun nainen senkun vaan porskutti vaikka olisi pitänyt kuolla ties mihin tauteihin jo aika päiviä sitten. :D Myös sukulaisiaan kuoli tasaiseen tahtiin ja muutakin draamaa riitti moneen romaaniin ja saippuasarjaan.
Olen tatuoitu jätkä!
Olen tatuoitu jätkä!
läheskään kaikkia niistä. Tiedän, että olisi liikaa joillekin. Luulisivat vielä valehtelijaksi.
Olen elänyt monessa maassa ja niinpä tarinoitakin on moneksi...
eli exästäni, joka oli ja on kai edelleen patologinen valehtelija pahimmasta päästä. Säälin sinua, nykyinen vaimo!
nimittäin itseni, en kerro millä kirjaimella nimeni alkaa
nimi alkaa E:llä, tosin aiempi käyttämänsä nimi T:llä :-)
Sekä yksi joka valehtelee jonkun verran, en ole varma voiko patologiseksi sanoa, mutta alkaa L:llä.
Joskus kertoilen kokemuksiani täällä ja heti huudellaan provoa. Minä myös asun pysyvästi ulkomailla ja täällä todellakin sattuu ja tapahtuu ;)
läheskään kaikkia niistä. Tiedän, että olisi liikaa joillekin. Luulisivat vielä valehtelijaksi.
Olen elänyt monessa maassa ja niinpä tarinoitakin on moneksi...
T on eka kirjain