Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa lisää lapsia, minä en.

Vierailija
19.08.2009 |

Hän olisi valmis jäämään koti-isäksi jos vain tekisin vielä yhden lapsen. Miehellä vauvakuume HYVIN voimakas ja mulla ei ole mitään intoa enää yhteenkään lapseen, kolme jo on.

Miten te olette ratkaisseet näin ääripäissä olevat toiveet? VOI olla että joskus haluankin lisää lapsia, mutta en nyt lähivuosina.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekaset jos mies hoitaa yövalvomiset yms :P

Vierailija
2/4 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse ei ole pelkästään hoitamisesta, vaan ylipäätään raskaudesta, äitiydestä jne. Mun perhe oli jo valmis mutta miehen ei.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että lapsen voi tehdä maailmaan, kunhan vaan saa jonkun muun lupautumaan hoitamaan sen omasta puolesta? - Ehkei nyt kukaan järjellinen ihminen tee lasta, ihan oikeaa uutta ihmistä, äitiäänkin tiiviisti tarvitsevaa pienokaista, maailmaan vaan tyrkätäkseen sen sitä kärttävälle toiselle vanhemmalle.

Sori, ap, mutta ei tuossa ole mitään "ratkaistavaa", eikä tuollaista asiaa voi mitenkään ratkaista. Lapsen tietoiseen yrittämiseen tarvitaan kaksi ihmistä ja kahden ihmisen halu. Jos vain toinen haluaa lapsen, ei lasta tule. Tämä toinen, lasta haluava, osapuoli voi toki sitten miettiä omalla kohdallaan, haluaako lasta kiihkeämmin kuin parisuhdetta ja olemassa olevaa perhettä. Varsinkin ainokaisen kohdalla nämä ristiriitaiset halut ovat usein johtaneet eroonkin.

Onhan se tragedia sille kiihkeästi lasta haluavalle osapuolelle, mutta eihän kukaan voi tehdä lasta tietoisesti vastoin omaa halua, toisen mieliksi!

Kysymyksesi on vähän samaa sarjaa kuin esim. "Minä rakastan kiihkeästi naapurin villeä ja haluaisin seurustella hänen kanssaan, mutta hän ei rakasta minua eikä halua seurustella minun kanssani. Miten tämä ongelma ratkaistaan?" -> Sorry, mutta sinulla ja naapurin Villellä ei sitten vaan tule olemaan parisuhdetta. Näihin kahden kauppa -asioihin kun tarvitaan kahden ihmisen aito halu!

Vierailija
4/4 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niinkään etsinyt mitään kompromissia...mitenhän se edes sujuisi? :D

Mieheni vauvakuumeen suuruus yllätti minutkin. Ehkä hänet itsensäkin. Täytynee vain toivoa että aikaa myöden hänkin siitä toipuisi, tai voihan se olla että viiden vuoden päästä minunkin mieli on muuttunut.

Onko muita jotka ovat olleet tässä tilanteessa? Miten miehenne pääsi asian yli vai pääsikö?