G: Minkä CD-levyn ostit viimeksi?
Kommentit (32)
Edellisestä levyostoksesta on vuosia. :)
Maria Lundin Ajan sävelen. Viimeksdi ostama oli..hmm..PMMP Leskiäidin tyttäret.
Aika vähän tullut mieluisia levyjä viimeaikoina markkinoille. Taisi olla AC/DC: Black ice.
Seuraava ostos lienee ensi kuussa julkaistava Megadethin albumi.
Dangerous, Bad, Thriller ja juuri kuuntelen ensiksi mainitsemaani
Invincible ja Dangerous. Essentialin ostin jo kuukausi sitten. Pitää varmaan ostaa vielä lisääkin koska näihin jää ihan koukkuun.
Green dayn 21 st century breakdown. Itse en ole ostanut moniin vuosiin mitään, miehelle viimeksi ostin Lauri Tähkän levyn.
rikkoa taas jotain myyntiennätyksiä koska av-mammatkin ovat innostuneet levykauppaan! Syystäkin tietysti.
Joudun varmaan vielä ostamaan Blood on the Dance Floorinkin.
olen kotona, pakollinen tauko tuli kun oltiin matkalla.
Michael Jackson merkitsee minulle todella paljon, mielettömän hyvä artisti laulajana ja tanssijana sekä säveltäjänä.
Jacksonin biisit elää yli vuosikymmenien vaikka tähti poistui keskuudestamme. Jackson oli jotain niin suurta että hänen vaikutuksensa myös muiden artistien esityksissä, eräänlainen edelläkävijä.
Elvis oli rockin kuningas ja Michael Jackson popin kiistaton kuningas jonka veroista ei tule kuten ei Elviksenkään.
Superlahjakkuus ja karisma yhdistettynä samaan henkilöön tekee legendan. Olen niin onnellinen että Jackson palkittiin monin eri tavoin elinaikanaan ja sai ansaitsemaansa arvostusta ja huomiota.
Surullinen olen siitä rahanhimoisesta hyeenalaumasta joka pyöri hänen ympärillään hyötymistarkoituksessa. Ihminen joka näkee kaikissa hyvää tulee helposti hyväksikäytetyksi.
R.I.P. rakas Michael
levyjä vielä tavallisesta marketista esim. Prismasta?
vanhempia levyjä olen tilannut nettikaupoista. Linkitin yhteen toiseen keskusteluun juuri kivan klipin missä MJ beatboxaa laulujaan eri yhteyksissä. Uskomaton.
sai kyllä itkemään. Oprhissa se pätkä oli uskomaton
sai kyllä itkemään. Oprhissa se pätkä oli uskomaton
Niin suomi24:n Michael Jackson-palstalla on ihana ketju ihanista MJ-muistoista. Siellä on tosi itkettävän ihania pätkiä vaikka kuinka paljon.
On muuten erittäin hieno levy!