Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olettekos kuulleet XTRAVAGANZASTA ?

Vierailija
11.08.2009 |

Se on siis joku laihdutusjuttu ja lehdestä löysin ilmotuksen jossa ne hakee laihduttajia laihdutusryhmään. Onko kellään kokemuksia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 euroa ja siitä eteenpäin joka kuukausi 40 euroa, älä lähde.

Vierailija
2/13 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä etsitään ihmisiä testiryhmään uuteen painonpudotusohjelmaan?!

No eihän se mitään maksa jos niitä lähestyy s.postilla...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin tuollaisessa ryhmässä melkein 15 kiloa tosi nopeassa ajassa. Eli siinä mielessä on juttu ja se nopeus motivoi pitkän aikaa. Ne pussiruuat olivat siis oikein tehokas tapa saada painoa nopeaasti alas. Tuli käytyä siellä jumpissa ym (oli siis kuntosalinyrittäjän kurssi).

Muuten jäi aika paska maku suuhun. Tuntui, että otettiin rahat pois tyhmiltä läskeiltä ilman sen suurempia panostuksia. Ryhmätapaaminen oli sitä, että kuunneltiin cd-levyltä nlp-motivointia. Levy on siis pakko ostaa itselle mukin kera hintaan n 100e. Punnituksessa käytiin joka kerta, mutta muuten tapaamisesta ei olut mitään iloa saati hyötyä.

Jälkeenpäin ajattelin, että olisi tullut halvemmaksi ostaa niitä ruokapusseja sieltä ja sen lisäksi kuntosalikortti. Pussit maksoivat 3e kpl, joten ihan halpaa ei sekään ole.

Painoni on nyt samassa kuin ennen tätä laihduttamista. Nopea laihtuminen ei takaa laihtumisen pysyvyyttä. Itseasiassa laihtuminen hitaasti OIKEASTI PYSYVÄÄ elämänmuutosta tehden on se ainoa oikea tapa PYSYVÄÄN laihuuteen.

Eli en suosittele, ellet ole tosi varakas, jolloin sinulla on varaa kokeilla kaikenlaisia kivoja pikku juttuja. Minua ainakin harmittaa tuo rahanmeno. En käy kyseisellä salilla enää, sillä koin koko kurssin ja palvelun niin ala-arvoiseksi.

Vierailija
4/13 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahasta ei ollut mitään mainintaa vaikka on ihan selvää että toi maksaa. Se on yleensä sen merkki että kukkaroon tulee sattumaan.

Vierailija
5/13 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintoja, vaan antoivat ymmärtää, kuin olisi joku uusi kokeiluryhmä. Kysypä ne hinnat tarkasti siinä sp.viestissäsi.

t. edellinen

Vierailija
6/13 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen aika hyvin koska käyn samalla kuntosalille jossa nuo ryhmät toimii.

Laihdutus bisnestä ja sitoudut pitkäksi aikaa maksamaan kovan hinnan ja tosiaan pelkillä pusseilla 3/vrk mennään 10viikkoa. Pakosti siinä laihtuu.

Mitään et saa sieltä ilmaiseksi mutta hinta ja sitoutuminen kerrotaaan vasta haastattelussa ei ennen...

Vierailija
7/13 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä laitoin sinne s.postin ja katotaan kuinka käy. Joo jos siinä pitää sijoittaa useampia satoja euroja niin kiitos ei oo mun juttu!!

Vierailija
8/13 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino pudonnut nyt 16kg. Maksaahan se, mutta jos on painonpudotuksessa ongelmia, niin kaikki hyvä maksaa. Ja itse olen laskenut asian niin, että säästän ne rahat tuohon laihduttamiseen meneviin maksuihin siinä, kun ei tarvi ostella herkkuja, joihin niihinkin meni ennen sievoinen summa rahaa.

Ja laihoille/normaalipainoisille tiedoksi (aina kun löytyy niitä, jotka arvostelevat ja hokevat, että hullun hommaa maksaa laihdutuksesta), että laihdutus ei ole niin helppoa, kuin luulisi. Ei me lihavat tyhmiä olla, vaikka huonojen tapojemme, geenistömme ja ruokahalujemme jne. orjia olemmekin. Kysykääpä joltakin tupakoitsijalta tai alkoholistilta, onko helppoa lopettaa. Sama homma tässä laihdutuksessa, kaikille ei ole helpooa ja tukea tarvitaan.

Vierailija
9/13 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nimim. helposti 12 kiloa pois karpilla

Vierailija
10/13 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://xtravaganza.palstani.com/

Itse olen erittäin tyytyväinen, tänä aamuna alkoi 4. viikko ja - 7,2 kg/3vk.

HInnat ja säännöt vaihtelevat paikoittain, esim. meidän salilla sitoudutaan vain 26 viikoksi, ei vuodeksi. Viikon satsi pusseja (21 kpl) maksaa 60 e. Voit toki aloittaa puolivauhdilla, jolloin voit syödä ruokaa ja pusseja kuluu vähemmän, mutta luonnollisesti paino tippuu hitaammin. Täysvauhdilla syödään vain 3 pirtelöä = 3 pussia /pv, ne voi jakaa -> 6 annosta pv. Ja paino tippuu nopeasti. Sen jälkeen aletaan opettelemaan oikein syömistä.

Minua motivoi tämä nopea painon putoaminen, olen aikaisemmin pudottanut useita kertoja 0,5 kg/vk-vauhdilla, ja sen paremmin ei ole kilot pysyneet pois.

Vierailija
11/13 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihtui 20 kg, ja on tosi tyytyväinen. Toki, kuuri vaatii todella kovaa itsekuria.

Vierailija
12/13 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän asun maaseudulla ja kaupunkiin matkaa 55km.

Vierailija
13/13 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmainen ja saa syödä normaalia ruokaa. Itselläni putosi paino 6 kiloa kahdessa viikossa, ilman pussi kuureja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme