omituisia syntymämerkkejä
Onko kenelläkään? meillä on kuopuksella jalassa selvä kysymysmerkki.
Kommentit (15)
On siis ihan eri väriä kuin muu silmä :D. Kaikki aina ihmettelee että onko mulla joku sairaus tms. kun tuollainen silmä...
On siis ihan eri väriä kuin muu silmä :D. Kaikki aina ihmettelee että onko mulla joku sairaus tms. kun tuollainen silmä...
mulla (samoin kuin isälläni ja 2.vanhimmalla pojallani)on "ylimääräinen nänni" vasemman rinnan alapuolella.. en tosin tiedä, onko se syntymämerkki vai joku muu...
reidessä s-kirjaimen mallinen läiskä, ehkä siis tulevan miehen nimi alkaa s-kirjaimella ;)
ja ilmeisesti myös muutan britteihin, koska mahassa brittien saarien mallinen jälki. Kuin suoraan jostain kartasta kopioitu.
Mulla oli lapsena toisessa polvessa iso, tulipunainen ruusu :)
Mun toisella lapsella on lapaluun kohdalla pieni mustelma, on ollut aina!
On tosin häipymässä pikkuhiljaa...
rinnassa oikealla puolella "sydämen kohdalla" ruskea sydän
pojalla, 1-v, pakarassa syntymämerkki joka vaihtaa väriä!! Huomasin sen sairaalassa 1. tai 2. pvänä synnytyksestä, jolloin se oli ihan mustelman näköinen ja hätääntyneenä kerroin hoitajalle et katso mistä tuo on voinut tulla. Hoitaja pokkana sanoi että se on kuule syntymämerkki. Sitten kotona se myöhemmin on näyttänyt vuoroin mustelmalta, vuoroin punaiselta alueelta. Isommat sisaruksetkin välillä sanovat et pikkueljellä on mustelma mutta esim. tänään kylvetyksen jälkeen oikein katsoin sitä niin punaiselta näytti, ei yhtään mustelmalta.
Onko kellään vastaavaa??? Itsekin ihmettelen moista..
Minulla itselläni löytyy myös sydämen muotoinen syntymämerkki, vielä näin aikuisenakin. En viitsi kertoa että missä se on, ettei tutut tunnista ;)
Periytyvää sorttia tuo läiskä tuntuisi olevan, äidilläni on myös punainen läiskä mutta eri muotoinen ja eri paikassa.
Perustetaan sydänkerho!! Tässä on pakko olla joku suurempi merkitys ;D
Miehen suvussa on monilla salmiakinmuotoinen syntymämerkki. Miehellä se on semmosessa paikassa, ettei ole viittinyt kertoa sukulaisilleen, vaan ne luulevat, että hänellä ei sellaista ole. :)
ja mun nimi alkaa K:lla
on siis leimaattu mun omistukseen lol
sydämen muotoinen, eikä mikään äidin oma intepretaatio.