Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varhainen keskenmeno vai kohdunulkoinen??

05.08.2009 |

Kertokaa kaikki jotain kokemuksia, kiltit!!

Eli olin raskaana rv8 ja neljä päivää sitten alkoi illalla pikkuhiljaa vuotaa, seuraava päivä vuoti kuten runsaissa menkoissa (pari hyytymää tunsin) ja maha oli melko kipeä/arka, kolmas päivä vuotoa tuli edelleen, kuitenkin jo vähemmän ja tänään pääsin ultraan jossa kohtu tyhjä. Edelleen vuotaa hieman verta.

Lääkäri määräsi otettavaksi raskaushormonit verestä tänään ja parin päivän päästä, koska kai epäili kohdunulkoista raskautta (?).

Mulla takana aiempi keskeytynyt keskenmeno joka huomattiin rv12 ja sikiö oli kuollut rv8. Se hoidettiin lääkkeillä kotona ja silloin tunsin kuinka raskausmateriaali tuli ulos. Nyt en ole niitä paria hyytymää lukuunottamatta tuntenut mitään isompaa, joten voisiko olla, että raskaus olisi pysähtynyt jo aika alkuunsa ja nyt alkoi tavallaan menkat (jotka varhaisen km takia runsaammat/kivuliaammat)??

Tätä vaihtoehtoa toki toivoisin, koska kohdunulkoinen pelottaa kovasti. Nyt tympäsee koska en lääkärin luona avannut suutani, en vain osannut vielä kysellä, ja en tiedä miksi hän ei kertonut itse mitään tarkemmin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyseessä olisi ollut keskeytynyt keskenmeno tai tuulimuna. Yleensä kohdunulkoisessa ei tule mitään reilua vuotoa ulospäin. Mutta parempihan se on varmistaa verikokeilla!

Voimia sinulle ja onnea mahdolliseen uuteen yritykseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla