Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan jättänyt lahjomatta hääparia?

Vierailija
29.07.2009 |

Tuli vaan mieleen kun niin monet toivovat rahaa mikäli joku haluaa muistaa niin onko kukaan sitten vaan pokkana mennyt juhliin ja jättänyt lahjomisen tyystin väliin?

Itse en ole niin tehnyt, mutta tulinpa vaan ajatelleeksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksiin häihin menin miehen kanssa "äidin lahjalla", eli vanhempani toivat lahjan ja merkkasivat meidätkin osallisiksi. Hääreissu tuli kyllä muuten kalliihkoksi pitkän matkan vuoksi.

Vierailija
2/4 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin aika pennittömiä ja hääpari oli meille aika kaukaisia miehen tuttavia (minä en ollut edes koskaan tavannut ennen häitä). Heillä oli lahjatoivelista, mutta listalla ei ollut kerrassaan mitään, mihin meillä oisi mitenkään ollut varaa. Vietiin sitten pullo shampanjaa ja kortti...

Ei jäänyt edes huono omatunto. Vastaanotto oli ravintolassa, minne ei autoton päässyt kuin taksilla, ja missä melkein kaikesta piti vieraitten maksaa itse, niin että ihan tarpeeksi kalliiksi tuli jo se hääkeikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei viety mitään, mutta tein morsiamelle kampauksen ja meikin ilmaiseksi, mies hoiti koko häiden valokuvauksen ilmaiseksi. Eli tavallaan nuo oli ne häälahjat.

Vierailija
4/4 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjapöydän luona olen vaivihkaa irrotanut sopivasta lahjasta alkuperäsen kortin ja kiinnittänyt omamme lahjaan. onnistuu helposti suurehkoissa hääjuhlissa ja jos hääpari ei ole kovin läheinen !