Missä mun mies taas on?
Mikä hemmetti siinä on ettei aikuinen mies osaa ilmoittaa jos päättää mennä töitten jälkeen jonnekin?
En kyllä soita, mua rasittaa olla aina soittelemassa perään. Saahan aikuinen toki mennä kaatosateessa kaupungille jos tahtoo mutta musta olis vaan kiva tietää mihin aikaan se aikoo tulla niin että tietää täytyykö ottaa kaikki lapset mukaan jos menee kauppaan vai ehtiikö vielä kun isi on kotona.
Ääh. Ei sillä päivystystäkään kai pitänyt tänään olla.
Kommentit (15)
jospa se yllättää sut ja käy kaupassa?
sellasen paikantimen mitä koirilla käytetään. Tietää missä se liikkuu. Tosin niitten toiminta-alue ei kovin pitkä ole. Kellään parempia ideoita?
Käväisi iltapäiväkahvilla, mutta venähti vähän, kun ottikin toisen kupillisen :-)
osuutta asiaan kun ruuhka-aikaankin matkaan menee max. 10 minuuttia.
kk maksu 60 e ja perus gsm noin 200 e ja jäljityslaitteen hinta noin 120 e
näitä ns. pointer laitteita käyttävät mestästäjät
katso googlesta pointer
jos ei muista kertoa menoistaan.
Kokeile samaa.
Kännykkään ei saanut yhteyttä joten on luultavasti työhuoneessaan yliopistolla joka on kellarissa silleen ettei siellä oikein ole kenttää.
Ei meillä taida olla parisuhde oikein hyvässä jamassa jos viettää mieluummin perjantai-iltaa väikkäriä väsäten kuin perheen kanssa kotona eikä edes ilmoita mitään.
kun kerroit ton lopunkin niin itsekin tulee sorruttua tuohon samaan... en muista soittaa/kertoa emännälle missä mennään tämä tutkijan työ on vaan niin sellasta mielenkiintoista että ajantaju katoaa tod. täysin.
Parhaat on että joka päivä olen saanut soiton jokos syötäisiin jo alkaa olla nukkumaanmenoaika. :)
... tosin nyt kesäaikaan olen kyllä ottanut takaisin ja vältellyt laitoiksella oloa ja antanut aikaa perheelle... kyllä valtio sen kestää ettei ihan aina paikalla ole.
Mä soitan yleensäkkin sille jos on asiaa(jos ei oo ilmottanu koska tulee) ja se ei oo ilmottanu koska tulee. Ja näin hänkin tekee.
Kyl se sielt tulee ja jos on kännykkä ni soita turhaa sitä on miettiä mis toinen menee.
sellasen sitruunapannan, kun siitä on tullu hirvee juputtaja ja muutenki on aina naama näkkärillä.
Varmaan joku keski-iän kriisi pukkaa päälle ennenaikaisesti. Jotenki ukkoutunu koko äijä.
Työhuoneella oli ollut, ja Alkossa. Viinipullo tuliaisina.
kun kerroit ton lopunkin niin itsekin tulee sorruttua tuohon samaan... en muista soittaa/kertoa emännälle missä mennään tämä tutkijan työ on vaan niin sellasta mielenkiintoista että ajantaju katoaa tod. täysin. Parhaat on että joka päivä olen saanut soiton jokos syötäisiin jo alkaa olla nukkumaanmenoaika. :)
se tuli meille lapsia moikkaan. tulee kun kerkee