Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanokaa nyt, että olen oikeassa!

Vierailija
21.07.2009 |

Naapurin tyttö on toissapäivänä ollut meillä leikkimässä (seitsemänvuotias) ja tytöt piirsivät pihalla asvalttiliiduilla. Vaatteet olivat tietysti sen näköiset...

Nyt naapurin rouva vihjaa, että olisimme velvollisia korvaamaan tytön sotkeentuneet vaatteet. Tiedän kyllä, että tuo liitu ei oikein hyvällä lähde kaikista vaatteista, mutta eikö lähtökohtaisesti lapsilla pitäisi olla ulkona kamppeet, jotka saavat sotkeentua?

En saanut vielä tyrmistykseltäni sanottua kuin että meilläkin on joihinkin vaatteisiin jäänyt liiduista tahroja. Olenko hiljaa, jollei hän uudelleen ota asiaa puheeksi vai ilmoitanko suoraan, että en tule korvaamaan noita vaatteita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on 7-vuotiaasta ja ulkona sattuu kaikkea. Miksi tällä palstalla muuten näitä vaatekorvausjuttuja on näin paljon? Itse en ole koskaan törmännyt mokomaan ilmiöön, enkä kuullut muidenkaan törmänneen. Tietysti joissain tilanteissa vanhemmat tarjoutuu maksamaan vahingon, mutta vaadi ei kukaan.

Älä maksa, voit sanoa, että et voi uskoa, että oli tosissaan.

Vierailija
2/6 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihaleikissä likaantuneita vaatteita vaikka liidut olisivatkin teidän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis suoraan sanonut, että pitää maksaa, mutta antoi ymmärtää, että olettaisi minun niin tekevän. En muista tarkkaa sanamuotoa.

Kyseessä eivät edes olleet kalliit vaatteet, vaan ihan perus H&M:n Hello Kitty -vaatteet. Siksi minullekaan ei tullut mieleenikään pyytää tyttöä käymään vaihtamassa vaatteita ennen piirrustelun aloittamista. :(

Surku kuitenkin, jos tämä vaikuttaa naapurisopuun.

Vierailija
4/6 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaat sille naapurille, että sappisaippua on hyvä tahranpoistoaine...

Asfalttiliidut ovat normaaleja leikkivälineitä. Ei niiden käyttöön mitään erityisriskiä liity. Eri asia olisi, jos olisit antanut luvan lapsille vaikkapa maalata talomaaleilla...

Vierailija
5/6 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaisi tommosta vaatia. Ei tulisi mieleenikään. Lapsella lähtökohtaisesti sellaiset vaatteet,. jotka voivat likaantua.

Vierailija
6/6 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika idioottimainen ajatuskin.