Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vaihtelua lasagneen?

Vierailija
20.07.2009 |

Muun perheen suosikkiruoka on lasagne, mutta itse olen siihen jo aivan kyllästynyt. Voisin hyvin pitää siitä vuoden (tai vaikka parin) tauon, mutta muut perheenjäsenet pyytävät sitä tasaisin väliajoin.

Olen kuullut että jotkut ovat laittaneet lasagneen fetaa. Onko muita ideoita, miten lasagneen saa vaihtelua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai käytä vihreitä lasagnelevyjä. Mozzarellakin voisi olla kiva.

Vierailija
2/9 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurinkokuivattua tomaattia silppuna sekä tuoretta herkkusientä kuutioina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä perheenne sanoo jos teet kanalasagnea. Siis jauhelihan sijaan kanaa.. Itse kokeilin kaverin suosittelemana ja oli kyllä ihan älyttömän hyvää!! Suosittelen!! :)

Vierailija
4/9 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaikka herkkusieniä, tonnikalaa tai soijaa ja tofua.

Vierailija
5/9 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa laitat jauhelihan sijasta tonnikalaa? tai sekaan vaikka maksaa? Laitat joukkoon kasvisraidan? Tai teet kokonaan kasvislasagnen? Teekin pinaattilasagne (ei ollenkaan tomaattikastiketta, pinaattia ja juustokastiketta vain)

Laita parmesaanin tilalle aurajuustoa tai goudaa. Fetakin käy, etenkin jos tykkää kreikkalaisesta.

Vierailija
6/9 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juustosoossin lisäksi tehdään tomaattisoossi. Sitten silä sellainen pinaatti-raejuusto-hasselpähkinäsoossi.

Pinaattisoossiin tarvitset reilu 200g pakastepinaattia ja sellaista löllömpää reajuustoa. Pähkinäallergiset voi jättä pähkinärouheen pois. Tosi hyvää.

Vierailija
7/9 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviiniä jauhelihakastikkeeseen, tulee paljon makua. herkkusieni nyt lienee vakiaines.

Vierailija
8/9 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä osoittautui aika hitiksi!!

Todella hyvää ja nopea valmistaa!!

Eli.

Valmista jauhelihakastike kuten normaalisti ja sitten sen sekaan purkki ruokakermaa.

Sitten kasaat vuokaan vuoronperään jauhelihakastiketta, juustoraastetta ja tortillalättyjä.

Uuniin 225 astetta ja noin 15-20 min.

Vierailija
9/9 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna perhe saakin maistaa hieman erilaista lasagnea, ja kokeiltavaa riittää moneksi tulevaksikin kerraksi!

Tässähän tulikin nälkä lukiessa teidän ehdotuksia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan