Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on työ pankissa tai vakuutusyhtiössä?

Vierailija
20.07.2009 |

Onko kiireistä? Tykkäätkö työstäsi? Suosittelisitko alaa muillekin? Mikä on koulutuksesi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankkineitejä enää...

Vierailija
2/6 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ollut kassassa, vaan back office -toiminnoissa. Silloin koulutus oli tradenomi, nyt FM. Ei ollut minun juttuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisitko vielä vähän lisää? Miksi oli tylsää? Mitä käytännössä teit siellä?

Vierailija
4/6 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivät koostuivat tiukoista rutiineista, työ tasan tarkkaan 8-16. Haet pinkan papereita pisteestä A, käyt ne läpi ja syötät tietoja järjestelmiin, viet pinkan paikkaan B, jonka jälkeen sama uudelleen. Tarkistat ja vertailet tietoja. Välillä vastaat puhelimeen ja selvität jotain paperisotkuja. Numerot pitää syöttää huolella oikein, että niitä sotkuja tulisi vähemmän... aika "aivot narikkaan" hommaa, toki löytyyhän sieltä erilaisia hommia, mutta minä tein tätä.

Vierailija
5/6 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko vielä kertoa millaista palkkaa suunnilleen sait? Tradenomiopinnot minullakin mietinnässä, ja mahdollinen työpaikka pankissa. Jotain vastaavaa kuin sinunkin tehtäväsi. (Minusta tuo kuulostaa huimasti mukavammalta kuin nykyinen työni;)

Vierailija
6/6 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän sain, olin aivan juuri valmistunut... jotain 2000e kieppeillä se liksa taisi olla. Ja jos tykkää rutiineista ja paperinpyörittelystä ja tarkkuutta vaativista hommista, niin suosittelen toki tuota hommaa ;) itse vain ahdistuin, kaipasin "vapaampaa" ja luovempaa työtä. Samaan aikaan siellä oli tosin yksi koulukaveri, joka tykkäsi tosi paljon, ja siirtyikin pian astetta "vaativampiin" hommiin diilerisaliin. Eli tekemään kauppoja, joita sitten me back officessa tarkistettiin ja vietiin loppuun.