Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mausteeksi keittoon?

Vierailija
19.07.2009 |

alkaa kyllästyttää nuo lihaliemikuutiot ja haluaisin kokeilla maustaa "itse". mitä kannattaisi laittaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrttejä on pilvin pimein. Salvia, rosmariini, timjami, korianteri jne. Tietty myös chilit ja paprikat. Vain taivas rajana! Ja noi lihaliemikuutioit on ihan pelkää suola/lisäaineroskaa, joten hyvä on ne heittääkin mäkeen. EI ole mitään kauheapaa kun valmiiksi marinoidut ja "tönkkösuolatut" tuotteet.

Vierailija
2/4 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo yrttikuutio olis mielenkiintosen kuuloinen mutta onko niissä paljon suolaa ja muuta "roskaa"?



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita suolaa, mustapippuria ja sulatejuustoa!

Vierailija
4/4 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi 2 porkkanaa, puolikas pala lanttua ja 8-10 perunaa. Sitten se 400 g jauhelihaa paistettuna ja maustettuna vaikka paprikajauheella, mustapippurilla, lorauksella balsamicoa ja soijaa. Vettä niin, että juuri peittyy. Mahdollisesti persiljaa päälle silputtuna jos löytyy. Siinä se ja on varmasti maukas keitto!