Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PCO synnytyksen jälkeen

15.07.2009 |

Moi!

Olisko täällä ketään PCO:sta kärsivää, joka osais auttaa? Mulla siis melkoisen paha PCO ja nyt synnytyksestä aikaa reilut 9 kuukautta. Kuukautisia ei näy eikä kuulu. Mites muilla on oma kuukautiskierto lähtenyt käyntiin? Tarvitaanko Teroja kierron käynnistämiseen vai onko tullut synnytyksen jälkeen luonnostaan? Kuika pian synnytyksen jälkeen menkat ovat alkaneet ja miten pitkään kannattaa odotella ennen kuin otan yhteyttä lapsettomuusklinikalle kierron käynnistämiseksi?

Terkuin, Vaahtokarkki

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pco myös, mutta menkat alkoi synnytyksen jlk 3kk:n päästä täysimetyksestä huolimatta.

kierrot oli mitä sattuu..välillä tuli kun nakutettu ajallaan ja välillä oli kierto pari välissä.

sitten kun vauva oli 1v lähdin uudelleen hoitoihin ja primolutiahan siinä tarvittiin menkkojen aikaan saamiseksi ajallaan.

Vierailija
2/3 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans PCO ja hoidoilla sain ensimmäisen lapsukaisen 11/08. Jälkitarkastus oli 1/09 ja siel lääkäri määräsi pillerit, ja totesi et ku on pco niin se on ja pysyy ja kaikki pysyy ennellaan. Tämän käynin jälkeen mulla alkoi ekat menkat tammikuun lopussa ihan itsellään, mitä ei ole tapahtunut luoja ties milloin. Menkat tulivat säännöllisesti maaliskuuhun, jolloin jätin pillerit pois tuli tyhjennysvuoto ja sen jälkeen ei ole kuulunut eikä näkynyt =/ Parit testittikin on tehty ja ihan puhdasta negaa on näyttänyt. Täs kävin jo lääkärissä ja uudet hoidot olisi tarkoitus aloittaa tämän vuoden lopulla! Ja todennäköisesti terot tulevat taas tutuiksi, kun kiertoja aletaan käynistelemään!!! T:minttuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme hoidoilla saaneet kaksi ihanaa lasta, ja molempien raskauksien jälkeen kuukautiset eivät alkaneet imetyksen lopetuksenkaan jälkeen, ja itse asiassa pco on ollut aina todella pahana. Minulle on määrätty molemmilla kerroilla sekä metformiinit että Primolut säännölliseen käyttöön. Ekalla kerralla menin lääkäriin kun synnytyksestä oli kulunut 10kk, toisella kerralla 7kk, molemmilla kerroilla imetys oli loppunut jo jonkin aikaa sitten.