Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PCO synnytyksen jälkeen?

15.07.2009 |

Moi!

Olisko täällä ketään PCO:sta kärsivää, joka osais auttaa? Mulla siis melkoisen paha PCO ja nyt synnytksestä aikaa reilut 9 kuukautta. Kuukautisia ei näy eikä kuulu. Mites muilla on oma kuukautiskierto lähtenyt käyntiin? Tarvitaanko Teroja kierron käynnistämiseen vai onko tullut synnytyksen jälkeen luonnostaan? Kuika pian synnytyksen jälkeen menkat ovat alkaneet ja miten pitkään kannattaa odotella ennen kuin otan yhteyttä lapsettomuusklinikalle kierron käynnistämiseksi?

Terkuin, Vaahtokarkki

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys Vaahtokarkki!

Itselläni on 3.5 vuotias jo, joten en tarkkaan muista koska ensimmäiset kuukautiset alkoi synnytyksen jälkeen. En kyllä muista, että olisi tullut ensimmäisen vuoden aikana.

PCO ei ainakaan minulla ole parantunut taikka mennyt edes paremmaksi raskauden jälkeen.

Tällä hetkellä kuukautisia taas käynnistellään Teroluteilla.

Kannattaa varmastikin käydä lääkärissä pyytämässä reseptiä.

Vierailija
2/2 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa.

mä olin paha PCOlainen. Siis raskasu vuosi sitten oli totaalinen yllätys.

Poikanin syntyi heinäkuussa ja taisin saada ekat menkat jo siitä noin 4-5 viikkoa.

Aloitin myös syömän minipillereitä noin 2-3 viikkoa synnytyksen jälkeen. Siis vähän kiireellä, mutta mutta...oli tarpeen ;)

Menkat tullut koko ajan normaalisti vaikka söin pillereitä.

PCO:sta ei tietoakaan enään.

Pari päivää sitten laitettiin hormoonikierukka.

Olen ylipainoinen ja laihdutin ennen raskaaksi tuloa noin 10 kg, raskauskiloja ei tullut lainkaan. Laitokselta lähtiessä oli minus 2 kg :)

ja sitten paino vielä putosi pari kiloa.

Olen liikkunut hurjasti vauvani kanssa kävellen ja luulet asian korjaantuneen liikunnalla.

Tosin syön myös helokkikapseleita, olisi niillä jonkin verran edes hormonaalista merkitystä. Ehkä, ainakin joskus oli menkkakipuihin.

Kaikille PCO::lle tsemppiä. Minä olin jokseenkin lapsensaannin unohtanut, koska luulin että en tule helposti raskaaksi.

Tosin miehen vaihdolla taisi olla olennainen merkitys tuohon minun pieneen tuhisevaan ihmeeseen :)

Voikaa hyvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi