Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä haluan vaaleammat hiukset mut miten?

Vierailija
14.07.2009 |

Omat hiukseni ovat tumman ruskeat. En voi niitä blondata ilman, että tulisivat kusen keltaisiksi.

Mitä jos laitan vaalean ruskeata tummanruskeiden hiuksien päälle niin tuleeko niistä vaalean ruskeat vai jäävätkö ne taas jonkin sävyiseksi tumman ruskeiksi?

Punaiset hiukset olisi myös kivat, sellaiset nicole Kidman punaiset mutta ei minun kannata varmaan sellaisistakaan haaveilla?

Raitoja en halua. kampaajalle en jaksa varata aikaa. Onko olemassa mitään keinoa värjätä itse vaaleita hiuksia itselleen.

Äh, tämä viesti on nyt sekava. Mut siis haluaisin vaaleemmat hiukset enkä näitä iän ikuisia tummanruskeita!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat sen värinpoiston ja niin vaaleiksi kun sillä vaan saa ja siihen päälle muutaman päivän päästä haluamasi vaalean värin. Näin ainakin itse sain ihanan hunajaisen vaaleat hiukset tuon kusen keltaisen tilalle : )

Vierailija
2/5 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod voi suositella muuta vaihtoehtoa (kokemusta on kotikonsteista). Paitsi tietysti jos ajat kaikki hiukset pois, niin uudet hiukset (värjäämättömät siis) voit kotivaalentaa. Näin siis jos tummanruskea on värjätty. Jos se on oma käsittelemätön värisi, voit kokeilla itse, mutta jos värjäyksestä ei ole kokemusta, en suosittele siinäkään tapauksessa. T: puoliammattimainen kotivärjääjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalentaahan ne täytyy jos vaaleammat haluat. Riippuu omien hiustesi lähtötilanteesta voiko sen tehdä vaaleammaksi värjäämällä vai vaalennusaineella (ja mahdollisesti päällevärjäyksellä sen jälkeen). Voipi olla aika vaikea tehtävä valita oikea sävy ja aine itse, jos ei ammattiaitoa ole.

T: ex-kampaaja

Vierailija
4/5 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat sen värinpoiston ja niin vaaleiksi kun sillä vaan saa ja siihen päälle muutaman päivän päästä haluamasi vaalean värin. Näin ainakin itse sain ihanan hunajaisen vaaleat hiukset tuon kusen keltaisen tilalle : )

Vierailija
5/5 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset