Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cerazette ja ahdistus? Kokemuksia?

Vierailija
12.07.2009 |

Vauvani on reilut 2,5kk ja olen syönyt Cerazette-minipillereitä 2 viikkoa. Nyt on mieliala laskenut huomattavasti miinuksen puolelle. Ahdistaa, väsyttää, v****aa, masentaa, mikään ei kiinnosta, mikään ei innosta, mikään ei hymyilytä. Seksiä ei tee mieli YHTÄÄN. Onko ketään kenelle olisi käynyt samoin noiden pillereiden myötä vai onko tää mun omia hormoneja ja jotain ärtsympää baby bluesia?

Olisin kiitollinen jokaisesta vastauksesta. Pitäsköhän mun lopettaa nuo pillerit? En tosin haluaisi vielä raskaaksi (no joo, tietty sanoin jo, että seksi ei kiinnosta...), kun takana on sektio ja kohdun repeäminen pelottaa jos raskautuu liian nopeasti. Muuten seuraava saisi tulla milloin vain.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sulla on pieni vauva ja rankkoja kokemuksia takanasi. Aika todennäköisesti oireilet sitä. Mutta kyllä pilleritkin voi vaikuttaa. Oletko aiemmin reagoinut hormoneihin?

Vierailija
2/8 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin väärin... Kohdun repeäminen oli vain pelkosi. Mutta silti olet aika herkässä vaiheessa.

Kakkonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä miettineeni kun tätä lasta käytiin tekemään ja lopetin silloiset pillerini, että ikinä en enää pillereitä syö. Oli vähän eroa päänsisäisasioissa vissiin. Ei mitään että "nyt näin taas valoa" vaan jotain huomattavasti pienempää, mutta kuitenkin.

Vierailija
4/8 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olo piristyy heti(tai siis 3 viikon aikana)

mulla oli vauva ajan masennus ja just noi oireet. söin myös minipillereitä.

Vierailija
5/8 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotenkin vei maailmasta kaikki värit. Olo muuttui erilaiseksi, kun otin viimeisen synnytyksen jälkeen kuparikierukan. Mulla myös sterilisaatio suunnitteilla jossain vaiheessa.

Mutta tuosta seksin haluamisesta, kamoon, sä synnytit äsken! Mulla meni ekan vauvan jälkeen neljä kuukautta seksin harrastamiseen, puoli vuotta halujen palautumiseen, ja orgasmin sain ekan kerran vasta vuoden päästä synnytyksestä! Toisen lapsen jälkeen meininki oli aivan eri, haluja oli pari viikkoa synnytyksestä ja seksiä heti jälkitarkastuksen jälkeen. Mutta oli se eka synnytys vaan sen verran kova homma, että mulla meni seksielämä joksikin aikaa ihan penkin alle!

Auttaako miehesi sua kodin- ja lapsenhoidossa, pääsetkö ollenkaan ulos? Nämä asiat pitää olla kunnossa vähintään.

Vierailija
6/8 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies mua auttaa lapsenhoidossa ym. Tosin tietty hän on päivät töissä. Meillä oli vauvan kanssa vähän suhmurainen alku, kun oli kaikenlaista sairastelua. Seurauksena siitä on se, ettei vauva viihdy vaunuissa yksin eikä nuku siellä, joten oikein mihinkään ei hänen kanssaan voi vaunuilla lähteä. Eli päivät oon aikalailla nalkissa kotona. Mutta kyllä siitä selviää. Kai.

Vierailija
7/8 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuopus inhosi vaunuja, joten hänen kanssaan pääsin liikkumaan liinan kanssa. Neljän seinän sisällä olo tekee nopeasti seinähulluksi!

Vierailija
8/8 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... nyt, kun saa jo kantaa pystyssä. Vaaka-asento ei kelvannut. Eikä tuo nytkään liinassa ole suostunut kertaakaan olemaan yli ½ tuntia. Pikkuhiljaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä