Onko kaikki kaupankassat nykyään töissä sukulaissuhteilla?
Olen törmännyt viime päivinä niin usein kehnoon palveluun, ettei voi olla enää sattumaa. Miten voi päästä kassalle töihin, jos on aina väsähtänyt ja hapan, sählää kassakoneen kanssa eikä tiedä myymistään tuotteista mitään?
Hohhoijaa, ei varmasti olisi mitään mahdollisuuksia kesätöihin jos ei ole kyseessä nepotismi. Tylsää.
Kommentit (9)
ja tietoakin on sen verran, että tiedän kolme plösöplegua kassaa, jotka päässeet hommiin kun isä on joku myymälävastaava. Surkeeta palvelua olen saanut. On toki iloisia poikkeuksiakin, meidän lähikaupassa on tyttö, joka opiskelee teatterikorkeassa (jos se ny mitään merkkaa) ja on ihan mahtava ja palveluhenkinen pakkaus!
ja kaikille sattuu vahinkoja mene AP ite päiväks sinne kaupan kassalle tiedät mitä se o.Sieltä ei poistuta vaikka paskat tulis housuun kun määrätyille tauoille kun sut tullaan päästämään...
jokapäiväistä happamuutta ei kyllä voi ymmärtää, mutta ei kaupan kassan voi olettaa tietävän esim. ruokaohjeita tai käyttöohjeita jokaiseen myymälän tuotteeseen. Hän voi myös harvoin poistua kassalta etsimään tuotetta asiakkaalle.
Erikseen ovat tietysti erikoisliikkeet.
Ei ole kassan vika jos ei tiedä kaikesta kaikkea, jos myymälän valikoima kattaa kaiken polkupyöristä tapetteihin ja elintarvikkeista puutarhakalusteisiin.
ja kaikille sattuu vahinkoja mene AP ite päiväks sinne kaupan kassalle tiedät mitä se o.Sieltä ei poistuta vaikka paskat tulis housuun kun määrätyille tauoille kun sut tullaan päästämään...
Olen ollut kassalla töissä opiskeluaikoinani
4 vuotta, siis surkeella palkalla ja paskoilla työajoilla ja joo v:mäisiä asiakkaita oli, silti on ollut naama sillä Babarin pyllyllä. Asennekysymys!
ja eihän kassan todellakaan tarvitse kaikkea tietää! höh, asikaspalvelu on ihan muutakin. Hymyä huuleen ja iloa silmään. Ja jos et jotain tiedä ja mahdollista, niin kysyt/otat selvää. Ihan simppeliä.
sitten kuitenkin palkataan oma tai jonkun työntekijän sukulainen.
Muistan miten ketutti kesätöitä hakiessa, kun oli melkein mahdoton päästä mihinkään. Sitten kun joskus kävi tuuri ja johonkin pääsi, niin siellä oli aina selvä hierarkia, paskamaisimmat hommat jätettiin "ulkopuolisille" ja pomon golfkavereiden kakarat valittivat milloin mistäkin ja järkkäilivät bileitä vanhempiensa omistamissa asunnoissa...
sitku olin niin hyvä ja asiakkaat kehu, sain vakipaikan. Viihtynyt olen, mutta jotain käytöstapoja pitäs ihmisten opetella. Me kassat olemme myös imisiä, ei koneita tms.
Mutta kyllä meidänkin myymälässä nakee naitä juntteja jotka jostain kumman syystä on palkattu sinne. Vähän väliä joutuu sanomaan ettei noin voi sanoa/tehdä asiakkaalle tai että asiakkaan kuullen ei puhuta mitään henk.kohtaisia asioita.
Nyt jäin siis äippälomalle ja ikävä töihin ei ainakaan vielä ole, thanks veemäisten asikkaiden =)
ja totesin että näin kyl on kun 18v poika haki x 20 eri kassoihin töihin muttei saanut, ja on kyl reipas ja vielä kaksikielinenkin.