Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen parin viikon ajan syönyt 500-700 kcal/pvä...

Vierailija
11.07.2009 |

Ja syy niin pieniin kalorimääriin on se, että olen vain 150 cm ja 56 kg. Pudotettavaa on siis n. 8 kg, mutta normaali kalortarpeeni päivässä on n. 1300 kcal. (sillä en liho enkä laihdu).

Nyt siis 2 viikossa -3kg, mutta nyt panon pudotus pysähtynyt.

Kannattaisiko nostaa tuonne 900 kaloriin?

Mulla ei siis todellakaan ole ollut vaikeúksia tuolla 700 kalorilla, ei ole nälkä, vaan juuri sopiva olo.

Mutta jos nostaisi vähän, ja katsoisi mitä tapahtuu?

Kokemuksia?

Huom, en ole anorektikko tms. vaan oikeasti "pienikulutuksinen".

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

energiaa.

Vierailija
2/7 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla auttoi. Aloitin laihdutuksen 900-1000kcal:lla (normaalikulutus n. 1600kcal) ja parin viikon aikana laihduin 2,5kg. Sitten tuli stoppi kunnes nostin pariksi päiväksi 1100kcal:iin ja tiputin taas alaspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voit härnätä ja herätellä kehoasi pitämällä vaikka kunnon mässypäivän viikossa.

Vierailija
4/7 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä kun energiansaanti on liian vähäistä tarpeeksi kauan, keho alkaa toimia säästöliekillä ja käyttää saamansa energian tehokkaammin. Liian niukalla dieetillä kituuttava laihtuu siis vähemmän kuin se, joka syö sen verran, ettei kroppa mene paniikkiin.

Voisiko kalorimäärän nosto auttaa?

Vierailija
5/7 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin lähtee nesteitä joista tuo suurempi alkupudotus johtuu, sitten keho hetken tasapainottelee tilannetta jonka jälkeen normaali laihtuminen jatkuu. Olet siis nyt laihduttanut rasvaa noin kilon ja puolen kilon viikkovauhti jatkuu tästä eteenpäin. En tosin ole ihan varma miten noin pienen ihmisen kanssa on, voiko rasvaa lähteä se ½kg/vkossa. Muista että liian suurella kalorivajeella menetät lihasta joka taas polttaisi rasvaa joten sen jälkeen lihot myös paljon helpommin. Hiljaa hyvä tulee. Mielestäni voit kokeilla myös isompia kaloreita, mutta ole tarkkana. Käytätkö www.kalorilaskuri.fi palvelua tai muuta vastaavaa?

Vierailija
6/7 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1300. Siitä päättelin, että 700 olisi laihdutukseen hyvä määrä. Sillä ei ole nälkä, ja paino on pudonnut pari viikkoa.

Mutta vosin kokeilla 900 muutaman päivän, ja katsoa mitä tapahtuu. Liikun n. tunnin päivässä, joten tuo 700 koostuu lähinnä proteiinista ja kasviksista/hedelmistä/marjoista.

Leivän, perunat ja riisit olen jättänyt.

Nestettä juon n. 1,5 l pvä.

Rasvat saan esim. kalasta, ja otan lisänä omegoita.

Mutta kuulostaako tuo 700 siliti liian vähältä...3 päivää jumittanut.

Ap

Vierailija
7/7 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kcal, vuorokaudessahan on 24 tuntia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä