Mistä helkkarista voi johtua nivelten(lonkkien)
kaamea naksuminen? Hävettää jo nousta työpaikalla ylös, kun lonkat paukkuu todella kuuluvasti. Lonkat ovat myös välillä kipeä, voiko olla alkava reuma kyseessä? ja ikää on hurjat 32v.
Kommentit (2)
esim. lonkissa. Minulla paukkuu polvet ja olen menossa keinonivelleikkaukseen.
Lonkatkin räksähtelevät.
Näihin alkaviin oireisiin voi saada reseptin aineeseen, joka on elimiströn omaa nivelten kannalta. Se on glucosamin, joko esim. Arthryl-merkkinen kalliimpi tai pelkästään halvempi vaihtdettu Glucosamin. Koirillekin annetaan nivelten hoitoon. Keskustelusivut Nivelklubi valottaa asioita, säryissä sitten lääkäriin saamaan glucosaminia. Terveykaupoissa myydään myös Glucosaminia mutta se on kolme kertaa miedompaa kuin reseptillä. Voihan sitä kokeilla, apteekissa myös nivelvaivoihin pillereitä, ns. ravintolisiä.
Mulla paukkuu myös polvet, mutta onneksi harvemmin kuin lonkat. Kiitos todella paljon vinkistä, olen ollut ihan ihmeissäni vaivan takia.
esim. lonkissa. Minulla paukkuu polvet ja olen menossa keinonivelleikkaukseen.
Lonkatkin räksähtelevät.
Näihin alkaviin oireisiin voi saada reseptin aineeseen, joka on elimiströn omaa nivelten kannalta. Se on glucosamin, joko esim. Arthryl-merkkinen kalliimpi tai pelkästään halvempi vaihtdettu Glucosamin. Koirillekin annetaan nivelten hoitoon. Keskustelusivut Nivelklubi valottaa asioita, säryissä sitten lääkäriin saamaan glucosaminia. Terveykaupoissa myydään myös Glucosaminia mutta se on kolme kertaa miedompaa kuin reseptillä. Voihan sitä kokeilla, apteekissa myös nivelvaivoihin pillereitä, ns. ravintolisiä.