Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä kyselin täällä yks pvä ruskeasta vuodosta raskauden alussa

Vierailija
05.07.2009 |

tänään alkoi n.klo 22 verinen vuoto, menkkakipua alavatsassa ollu koko pvän, mentiin sit heti päivystykseen, teki gynekologisen tutkimuksen, vuoto tuli kohdun kaulasta, kohdun kaula oli kiinni.. Hyytymiä oli jotka lääkäri puhdisti pois. Sain ajan huomis aamuks, että gyne tarkastaa ultralla kuuluuko syke..mua niin pelottaa että menee kesken :( vaikka nää kyllä tuntuu ja näyttää ihan normaaleilta menkoilta ja huomenna menkat alkais jos en olis raskaana. Oonko turhaan huolissani? voi olla uneton yö edessä..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tunsin" molemmat, ja sen jälkeen vain tiesin, että huonosti kävi. Miltä itsestäsi tuntuu? Voimia sinulle huomiseen, toivotaan kuitenkin, että kaikki on hyvin.

Vierailija
2/11 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin niin todetaan. Voimia ja bdbdb-peukutuksia, että kaikki on kunnossa! *halaa*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä viikko menossa jos olet raskaana?

Vierailija
4/11 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, älä nyt VAAN sano että olet viikolla 4+0. Ethän? Ethän?! Sano nyt edes että on meneillään viikko 8, niin ei tarvitse hirttäytyä epätoivosta.

Vierailija
5/11 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/11 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ehkä en vaa uskalla ajatella että olis se pahin mahollinen :-/

Vierailija
7/11 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan, että kaikki hyvin.

Vierailija
8/11 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 viikkoa oli lievää, ruskeaa vuotoa, sellaista vanhaa verta, ei punaista kirkasta. rv 8+6 tuli yhtäkkiä iso hyytymä ja paljon verta, säikähdin ja lähdin päivystykseen.

Kandi teki sisätutkimuksen ja sanoi että kyllähän tämä keskenmenolta näyttää. Onneksi talossa oli gyne paikalla ja pääsin samana iltana ultraan. En ikinä unohda sitä kun lääkäri tuimana pimeässä huoneessa katsoi ultraan, käänsi näytön muhun päin ja osoitti "siellä on yksi voimakas syke".

Mulla oli myös kipuja, jomotusta ja paineentunnetta alavatsalla jo liki raskauden alusta, se kirkas vuoto ei kestänyt kuin sen illan. Ilmeisesti oli keskenmenneen kaksosen pussi se hyytymä mikä ulos tuli. Toivottavasti sulle tulee hyviä uutisia huomenna!

Täällä kun silloin murehdin km-oireita, joku vastasi mulle "ei se mene kesken *näkee*" Siihen näkyyn mä ripustauduin ja oikeassa se näkijä olikin :)

Vierailija
9/11 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuun kertomaan aamulla näkyikö ultrassa syke.

ap

Vierailija
10/11 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 9. viikolta lähtien todella voimakasta verenvuotoa, joka jatkui monta kuukautta. Vuoto saattoi olla niin rajua, että isoin terveysside oli hetkessä kauttaaltaan veressä. Välillä vuoto rauhoittui, mutta alkoi aina uudestaan. Menkkamaista kipuakin oli, mutta raskaus jatkui kuitenkin normaalisti. Kävin tietysti aika tiheään naistenpolilla ultrattavana.

Toivottavasti pääset mahdollisimman pian tutkimuksiin ja toivottavasti kaikki on hyvin. Verisen vuodon vuoksi infektioriski on selvästi kohonnut, eli hygienian kanssa kannattaa olla todella tarkkana. Seksiä kannattaa välttää samoin kuin uimista yms.

Vierailija
11/11 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei vastaavassa tapauksessa viikolla 10+2 ollut onnea, vaan selvä km se oli. Eivät edes ottaneet sairaalaan vastaan, kun "sellaista se nyt on". Siis ihan tavallista heille, mutta meille se oli kauheinta, mitä on koskaan tapahtunut.

Peukut täällä pystyssä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi