Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan nähnyt miestäni humalassa.

Vierailija
05.07.2009 |

Miehelläni on ollut menovaihe ennen tapaamistamme, hän on 6 v vanhempi minua. Olen tuntenut hänet 13 v. Juhlissa hän pysyy kohtuudessa, tosin poikkeuksia on, mutta hän ei humaltunut. Tai siis poikkeuksella tarkoitan, että joi enemmän kuin sen pari, mutta tosi pitkällä aikavälillä. Itse pidän viinistä ja seurasta ja saatan olla jopa huppelissa.

Jos olemme menossa tilaisuuten, jossa alkoholia tarjotaan (juhannus esim. ) hän on kuskina useimmiten. Kun olen itse ollut kuskina, mies juo sen kaksi olutta koko illan aikana ja minä ajan.

Joo, turhaa valitusta kai. Ongelmana taitaa yleensä olla toisen yletön alkoholin käyttö. Mutta sanoinpa oman versioni. Jos lähden juhliin kuskina, jotenkin olisi enemmän ok, jos se kuskattava ei olisi ajokunnossa, kun itsekin halusi juoda viiniä. Ja 2 olutta pitkään iltaa ei estä ajamista.

Olen iloinen siitä, että hänellä ei ole ongelmaa. Mutta jos itse haluaisin pari enemmän otta juhlana, niin turhaan kai minä kuskina olen silloin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana XD

Vierailija
2/3 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Menee kuskina oleminen hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa. Ap:lla on alkoholiongelma, jos ei pysty valittamatta olemaan kuskina, kun toinen juo normaalisti. Taitaa olla huono pari. Mies ansaitsisi naisen, joka juo myös normaalisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi