Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi kuristi vahingossa meidän hiiren. :(

Vierailija
03.07.2009 |

Oli laittanut sille kävelynauhan ja veti siitä liikaa.

Millä selittää lapselle että Jumala oli tarkoittanut hiiren kuolevan täänän ja ei ole pojan syy?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulet mulle valittamaan, niin totean, että jumala tahtoi niin. Täytyy sanoa, että olet heltinmoinen kasvattaja.

Vierailija
2/16 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voi nyt lapsi oppia että vaarallisia leikkejä on syytä varoa. Seuraavaksi laittaa sisaruksen tai kaverin kaulaan narun..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voi nyt lapsi oppia että vaarallisia leikkejä on syytä varoa. Seuraavaksi laittaa sisaruksen tai kaverin kaulaan narun..

Älä nyt jumalia siihen hiiren kuolemaan sotke, vaan käy läpi lapsesi kanssa että juuri tuon takia ei saa laittaa naruja yhtään minkään kaulaan. Ei omaan, ei kaverien, ei eläinten. Niihin kuristuu.

Tietysti pitää lohduttaa lasta ja kertoa että tiesit ettei hän tahallaan sitä tehnyt, mutta tee nyt selväksi että naru kuristaa ja siihen kuolee.

En muuten suosittele teidän perheelle lisää lemmikkejä tämän perusteella.

Vierailija
4/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi? Sanot että vahinko kävi. Mutta älä nyt Jumalaa siihen sekoita.

Vierailija
5/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surunvalitteluni hiiren poismenon johdosta. :(

Vierailija
6/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen teoillaan on seuraukset

en syyttäisi tästä Jumalaa

korkeintaan itseäni, sanoisin että äidin olisi pitänyt vahtia ettet leiki hiiren kanssa noin vaarallista leikkiä

Vierailija
7/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vaan ja ketä vaan kun Jumala on niin tarkoittanut?

Vierailija
8/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä tuli iso itku. Äitini selitti, että nyt lemmikki pääsi lemmikkein taivaaseen ja se lohdutti.

Vierailija
9/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi selitys ois kuulostanut kornilta

ja siitä tuli iso itku. Äitini selitti, että nyt lemmikki pääsi lemmikkein taivaaseen ja se lohdutti.

Vierailija
10/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta sis... varmaan kurja olo!

Selittäisin, että ei ole lapsen vika vaan vahinko. Äidin olisi pitänyt estää ko.leikki!! Sano, ettet huomannut ja kerro, että surullisia asioita voi tapahtua. Ja että eläinten kanssa pitää olla varovainen, ne kun eivät ole leluja!

Tosin tuon viimeisen SINUN ptäisi sisäistää ensin. Lemmikit ovat aikusten vastuulla.

Vierailija
11/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

undulaatti kuoli järkytykseen. Lämmitettiin sauna ja yritettiin elvyttää. Kauhea syyllisyys oli kyllä kamalaa. Olin ala-asteella.

Pidettiin linnulle hautajaiset ja se vähän helpotti. Sitten kyllä isommat pojat olivat kaivaneet linnun ylös joka ei tuntunut kivalta.

Mutta siis minua helpotti kauniiden hautajaisten pitäminen linnulle. Äiti myös sanoi, että lintu varmaan oli jo sydänvikainen ja siksi kuoli.

Vierailija
12/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut syyttää poikaa , vaikka munhan se vika oli loppujen lopuksi.

Mitäs en vahtinut. Mitä nyt pitää sanoa, että äidin syy, kun hiiri kuoli.

Poika ainaskin leppyi itkulta kun sanoin että Jumala halusi niin.

Nyt on vielä kaameampi olo mulla.

Vierailija
13/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosin aivan yliväsynyt ja ihan oudossa mielentilassa... Mutta joo. Voin kuvitella tilanteen. Ja silti se vaan naurattaa :D SORIIIII

Ja ap, kurja juttu. Toivottavasti lapsella suru pian helpottaa. Äläkä syyllistä itseäsi kuitenkaan liikaa, vahinkoja sattuu - niin se vaan on.

undulaatti kuoli järkytykseen. Lämmitettiin sauna ja yritettiin elvyttää. Kauhea syyllisyys oli kyllä kamalaa. Olin ala-asteella.

Pidettiin linnulle hautajaiset ja se vähän helpotti. Sitten kyllä isommat pojat olivat kaivaneet linnun ylös joka ei tuntunut kivalta.

Mutta siis minua helpotti kauniiden hautajaisten pitäminen linnulle. Äiti myös sanoi, että lintu varmaan oli jo sydänvikainen ja siksi kuoli.

Vierailija
14/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle joka ei vielä ymmärrä miten elävää eläintä kohdellaan. Sääliksi käy elukkaparkaa, toivottavasti otit opiksesi ja odotat muutaman vuoden ennen seuraavan uhrin hankkimista!

Vierailija
15/16 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi tähän muuta kun, että älä ota morkkista siitä että lapsi itkee. On hyvä että se itkee. Mieti kuinka järkyttävää olisi, jos hiiren "tappamisen" jälkeen se nauraisi tai ei tuntisi mitään. Itku on hyvä merkki tässä tilanteessa.

Vierailija
16/16 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä väliä yhdestä jyrsijästä loppupeleissä on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi