Voiko legginsit laittaa häihin?
Ikää 30v ja raskaana viikolla 26. Jaloissa rumannäköisiä suonikohjun alkuja. Vai ohkaset sukkikset? Mekko mustasävytteinen, ei koko musta. Tyyli muuten vähän "rock".
Kommentit (18)
Mä en tajua mikä suomalaisilla on niin vaikeeta siinä juhlaan pukeutumisessa...kyllä hävetti kun serkkuni perheineen tuli meidän häihin farkuissa ja lenkkareissa...miehen puolen suku ja muutkin vieraat pukeutunu ihan asiallisesti juhlavaatteisiin.
Legginsit ei todellakaan sovi juhliin. Eikä farkut, lenkkarit tms.
ja tunnet itsesi hyväksi älä tuijota mitään etikettejä varsinkin kuon olet raskaana
Todellakin voi laittaa. Olet vain ja ainoastaan tyylikäs ja nuorekas!:)
viikonloppuna kirkon ohi kun siellä oli häät alkamassa. Vieraita seisoi pihalla ja eräällä naisella oli ohut, arkinen vaaleanvihreä kesämekko ja sen alla valkoiset leggingssit. Ei oikein näyttänyt juhlavalta ja itse en sellaista asua häihin laittaisi. Eivät edes sopineet muutenkaan yhteen ne värit (mekossa oli jotain kuviotakin.
Voisit ehkä laittaa jos olisit alle kouluikäinen. Sukkikset jalkaan vaan, osta mustat niin peittävät kohjut kohtuu hyvin.
ja mikä on rennompi juhla
pierunpiättäjäiset on sellaset pönötysjuhlat missä vieraat kärsii, rennompi juhla on sellainen mihin on jätetty kutsumatta kaikki ikävät sukulaiset ja voi pitää hauskaa :)
viikon päästä kaverin häihin.olen raskaana viikolla 33 tuolloin.
TODELLAKIN ainakin minä olen ajatellut laittaa mustat legginsit ja niiden kanssa pitkän juhlavamman tunikan.
En todellakaan viitsi alkaa hankkimaan mitään odotusajan juhla asua jota tulis käytettyä vain se 1 kerta.
oli juhla mikä tahansa niin laittakaa ihmiset päällenne se mikä tuntuu mukavimmalta
jos morsiankin kiskoo ne jalkaansa? Yhdellä tutulla oli ja toinen tuttuni meinaa kuukauden päästä laittaa! =o)
Eli kyllä mielestäni voi, ainakin kesähäissä (joissa muutenkin on rennompi vaatetus verrattuna talvihäihin) ja kun on kyse vielä raskaana olevasta! Viime kesänä olin häissä jotka olivat ulkona ja illan (ja kylmän) tullen kiskoin leggarit jalkaan. Samoin meinaan tehdä ystäväni tulevissa häissä.
paa pidempi tanttu, ei oo hääviä jos mekko on muutenkin eestä lyhyempi kuin takaa =)
Eli kyllä mielestäni voi, ainakin kesähäissä (joissa muutenkin on rennompi vaatetus verrattuna talvihäihin) ja kun on kyse vielä raskaana olevasta! Viime kesänä olin häissä jotka olivat ulkona ja illan (ja kylmän) tullen kiskoin leggarit jalkaan. Samoin meinaan tehdä ystäväni tulevissa häissä.
no voihan sitä vaikka vetää päähänsä Hankkijan lippalakin, mutta tyylikästä se ei ole.
ole tarkoituksenmukaista pohtia kokonaisuutta... eli jos Anttilasta halpis-rönttö-sohvanpieksemät legginsit ja joku karsea Fiorella-tunika niskassa, niin varmasti näky on järkky. Mutta jos vaikkapa trendikkään näköinen, nuorekas ihminen vetää jotkut Designers Remix Collectionin tyylikkäät leggingsit jalkaan ja päälle jotain trendikästä vaikkapa samasta mallistosta, näyttävät korut ja korkeat kengät (sanomattakin lienee selvää, että juhlameikit ja hiukset laitettuina) niin voin vannoa, että kokonaisuus on häihin sopiva juhla-asu.
Jos häät ovat jossakin Finlaysonin palatsissa ja pukukoodina on iltapuku, niin jättäisin legginsit kotiin.
Jos häät taas ovat rennommat ja kutsussa ei ole mainittuna pukukoodia, niin ihan hyvin voisin laittaa.
Tykkään kyllä leggisseistä, mutta minusta ovat liian arkiset. Jos jalat eivät kestä paljaina, osta ohuet saty-up-sukat, joissa ei ole vahvikkeita varpaissa/kantapäässä, jos sulla on avokärkiset kengät.
Jos haluat vähääkään olla juhlallinen. Ohuet sukkikset ja jos ihan hirveet kohjut ni pitempi mekko.