Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden alavatsan kiristykset

Vierailija
21.06.2009 |

rv14 alkoi juuri. Nyt on 2h ajan alavatsalla tuntunut sellaista pitkittynyttä supistelua. Alkaa pikku hiljaa huolettaa tämä meno.

Ei ole eka raskaus, joten pitäisi jo erottaa onko kyse suppareista vai mistä. Tuntuu kuin koko kohtua kiristäisi ja supistaisi. Hiukan hellittää pitkällään ollessa, mutta heti kun nousen hiukankin pystympään asentoon, alkaa kipu taas tuntua.

Kohtu on vielä sen verran pieni etten oikein osaa vatsanpeitteiden läpi erottaa onko se kova vai ei.

Ideoita mitä muuta tämä voisi olla? Kohdun kasvu ei mielestäni tuntunut ihan tältä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on ollut kunnossa. Keskenmenoa itsekin pelkäsin, ei olisi eka sekään, mutta mitään vuotoa ei ole ollut ja supistukset ei tunnu selän puolellakaan, niin kuin aiemmassa keskenmenossa.

Olen ollut kipeänä, joten supparit voi liittyä siihenkin. Harmi että tuota kohtua ei oikein tunne nyt vielä.

Tällä hetkellä supparit poissa, mutta aamulla tuntui taas samalta kuin illalla.

Edellisessä raskaudessa supistukset alkoivat jo raskauden puolivälissä ja kestivät loppuun saakka. Nyt en millään malttaisi jäädä saikulle niin aikaisin työstäni.

Vierailija
2/2 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin mahassa juilii ajoittain mutta tuntuu kyllä erilaisina kuin supistukset. Sattuu silti jonkin verran. Itse olen kuullut, että voi vaan olla kipua siitä kun pikkuinen raivaa tilaa itselleen ja kohtu venyy ja paukkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme