Mikä on sinun suosikki osasi miehessä?
("pippeliä" ei saa sanoa)
Mä tykkään hartioista ja paksusta niskasta. Tykkään katsella sellaista harteikasta miestä niinku takaa päin.
tykkään käsistä
ja siitä alueesta mikä on siinä kylkien alaosassa. Se mikä näkyy juuri siinä boksereiden yläpuolella.
Kommentit (17)
käsistä näkee onko mies vahva ja kova tekemään töitä. Jos sileät pehmeät kädet, mies ei ole työtätekevää sorttia. Istuu toimistossa, eikä ole mun makuun ollenkaan.
ISO mies, siis mun mieheni on 196/85 ja aika tiukka... Itse olen 169/52 ja musta se miehen koko (siis ei pelkästään peniksen :)) on vaan niin ihanaa. Hänkin on harteikas ja body kondiksessa. Eniten diggaan hänen käsiä kokonaisuudessaan (käsivarret, kämmenet, hmmm. alkaa panetttaa, tule ukko jo töistä kotiin...) Toisaalta hän on ihanan "nössö", harrastetaan esim. kirjallisuutta ja tietovisoja urheilun ohella.
Kasvot, ihanat sulkaasilmät ja valloittava hymy. Lantio on myöskin seksikäs.
Takareidet täytyy olla lihaksikkaat. Pehva siinä samalla. Tuo kyljessä oleva kiertävä lihas on kyllä seksikkäin mitä tiedän.
Sen sijaan sellaiset teinimäiset hauislihakset ovat ihanat ja kapea peppu. Ja kasvoissa pitää olla hyvä iho, isot silmät, suu ja nenä :)
tatuoidut sopivasti lihaksikkaat käsivarret.
joka kirjoittaa kalun lapsenkielisen nimen jopa heittomerkkeihin =))))
joka kirjoittaa kalun lapsenkielisen nimen jopa heittomerkkeihin =))))
Oli niin tai näin, en oikein osaa sanoa.
Oma mies on mun silmään ihan täydellinen, ihanat lihakset joka paikassa, mutta kyllä käsivarret on tosiaan aika herkut. Toisaalta myös jalat on upeat katsella, en kyllä osaa valita.
Muissa miehissä ei ole enää vuosiin hätkäyttäny mikään.
siis kyynerpäästä alaspäin. Ei mulle olis edes tarvinnut sanoa tota rajotusta.
käsiterät, peppu ja leuka sekä jalat
siispä aivot. Sen jälkeen lompakko.
t. 21