Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anton&Nina ottaa vaihdossa

16.06.2009 |

Ootteko kuullut että Anton&Nina ottaa vaihdossa käytettyjä vaunuja, sänkyjä yms. vaihdossa saa heiltä vaatteita. Vein eilen oulun myymälään omat kärryni.Mun mielestä tosi hyvä juttu... Olisin ehkä pikkusen enemmän saanut kärryistä jos olisin ite myynyt, mutta nyt pääsin paljon helpommalla.

Suosittelen. Ottavat kuulemma joka myymälässä vastaan käytettyjä. Tässä vielä linkki heidän sivuille jossa enemmän tietoa www.antonnina.com

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itse Oulussa kysymymässä ja näyttämässä vaunujamme, että mitä mahtaisivat maksaa vuoden käytössä olleista Brio Novista, joissa takuuta viel puol vuotta jäljellä. Uutena nämä maksoivat 300e tarjouksesta, ja Antonissa sit sanottiin, et korkeintaan puolet uuden hinnasta maksetaan. Kun takuuta oli meidän rattaissa vielä jäljellä, niin olisi ne olleet valmiit maksaan 100-150e.

MUTTA! Miksi en myynyt, oli se, että rahaa ei saa käteisenä, vaan lahjakorttina Antoniin&Ninaan!

Vierailija
2/4 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen itse mummola rattaat. Minkä hintasia rattaat / yhd olivat siellä. Paljonko sait omista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä (oulussa) oli kyllä monen kuntoisia ja hintaisia. Just mummolaankin sopia. Muutamia kymppejä sain. Olin tyytyväinen niin ei tarvinut lähtä muualle viemään ;)

4/4 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota oon miettinytkin että maksavatko alakanttiin vaiko ihan käypää hintaa jos sinne vie vaunut tms...?