Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sairaslomalle???

Vierailija
13.06.2009 |

rv 18 menossa,makasin viime yön tiputuksessa sairaalassa supistuksien takia. mitään muuta kun ei tässä vaiheessa voi tehdä. :( kipuja ei sinänsä ole,mutta supistukset ovat epämukavan tuntuisia ja niitä tulee taukoamatta niin pystyssä kuin levossakin. paikat oli kuitenkin kiinni eikä mitään merkkejä alkavasta synnytyksestä,onneksi. maitoa on jo ruvennut tulemaan. tällä hetkellä olen kesälomalla ja noin vkon päästä pitäisi palata raskaaseen työhön...onko muita samojen ongelmien kanssa kamppailevia? oletteko joutuneet sairaslomalle? tämä on kolmas lapsi eikä aikaisemmissa ole ollut vastaavaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhia, toivottavasti paikat pysyy kiinni vielä pitkään!

Voimia odotuksessa! Saikku taitaa olla ainoa vaihtoehto!

T. Toivo 27+6 on pikkukakkonen ja äiti joka ei oo eläissään saanu yhtään supistusta luonnostaan...!

Vierailija
2/3 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti pyytää lääkäriä kirjoittamaan sairaslomaa. Tosin uskoakseni sinun ei varmasti tarvitse sitä edes pyytää vaan lääkäri kirjoittaa lomaa automaattisesti. Itselläni viikot nyt 32+2 ja puolitoista viikkoa sitten jäin sairaslomalle. Kovasti omalääkäri nuhteli, koska olen myös raskaalla alalla (hoitotyö) töissä, ja kolmatta lasta odotan ja nyt jo kohdunsuu 1 cm auki. Minulla supisteluja ollut joka raskauden aikana aina, tsoin ei kipeitä. Molemmat lapset syntyneet kuitenkin yliaikaisina. Jotenkas suosittelen rohkeasti pyytämään sairaslomaa.

Toivotaan, että kaikki menee hyvin sinulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kun odotin, niin olin jo laitoksella puolitoista kk ennen la, kun vauva meinas syntyä jo silloin. Opiskelin silloin, mutta kotin pääsin vain kun lupasin etten tee muuta ku lepäilen.Vessaan ja jääkaappiin sain kävellä, mut muuten ohje oli vaan lepo. Meni kuitenkin yliaikaiseksi se raskaus, mutta mielummin niin päin, kun että vauva saa maata osastolla ensimmäiset kuukaudet.

Toisen kanssa supistukset alkoi jo viikolla 18, ja sairauslomalle jouduin (pääsin) viikolla 22, raskas hoitotyö silloin. Nyt kolmannessa raskaudessa supistukset alkoi viikolla 16, ja pyysin ja sain siirron konttoripuolelle vastaanototsta, missä ei ole kiirettä ja stressiä. Saikkua ja lepoa, ja sitten palailin rauhalliseen työhän, mutta koko ajan takaraivossa tietysti se, että jos tulee kipeitä supistuksia, niin saikulle vaan!

Koeta jaksaa, tiedän ettei se ole helppoa kun kuitenkin mietityttää kaikki asiat!