Kuuluuko asiaan; rv 37 ja jalat turvoksissa, selkää
särkee niin, että tekee mieli syödä purkillinen särkylääkettä. Lisäks pohkeet meinaa krampata heti, kun jalkoja ojentaa suoraks. Mulla on taukoomattoman kuuma koko ajan. Sokerina pohjalla, mulla on pissatulehdus. Mä en siis tiedä mihin mun pitäis soittaa näin viikonloppuna. Soitanko synnärille, jossa vietin torstain ja kätilöt + lääkäri oli sitä mieltä, että selkäkipuni johtuu vauvan uudesta asennosta (kääntyi pää alaspäin äskettäin) ja päästivät kotiin kun käyrät näytti hyviltä useamman tunnin seurannan jälkeen.
Eilinen meni "hyvin", vain vähän kipuilua ja panadol auttoi. Tänään sitten iski mieletön kramppi vasempaan pohkeeseen, selkä on ihan mahdoton ja hiki päällä koko ajan. Selkäsärky on jatkuvaa, ei aaltoilevaa.
Mitä mä teen?!!!?
Kommentit (3)
Mulla on tuo sama vaiva, siis nilkat aivan turvoksissa ja yläselkää jomottaa(sivuilta kylkiluiden kohdalta). Myös tuo pohkeen kramppaaminen, joka öinen homma meillä. Aina kun kylkeä kääntää ja joutuu jalkoja ojentelemaan suoriksi, kramppaa pohje. Jännä sekin, että aina toinen jalka kramppaa kun toiselle kyljelle kääntää. Kummallista? Öisin kun vessassa joutuu juoksemaan, on maha aina kivikova ja sattuu jokapuolelle masua. Kipeitä supistuksia ei ole, pari päivää sitten tuli kai ensimmäiset kipeät supistukset, sellanen pistävä tunne alavatsassa.. kesti hetken ja tuli kohta uudestaan. Nyt ei taas mitään ollut. Istuminen myös hankalaa ja makaaminenkin on vaikeaa. Ei meinaa mitenkään mitään asentoa löytää, ettei sattuis. Oikeaan kylkeen pistää kokoajan, siihen auttaa lievästi kun painaa kädellä. Kai se vauvan peppu jotenki painaa paikkoja. Voisikohan vauvelilla olla sitten jokin huonosti, näiden vaivojen perusteella?? En ole edes ajatellut, että pitäis synnärille tai minnekkää alkaa soittelemaan näistä vaivoista. Kai olen ajatellut ensisynnyttäjänä, että nämä kuuluvat vain asiaan ja on ihan normaalia. Sisulla koittanu selvitä ja odotella milloinka junior pukkaa maailmaan :)
http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/7/195457.shtml