Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka nopsaan saan pudotettua 5kg?

Vierailija
09.06.2009 |

paino siis nyt 59kg eikä entiset vaatteet mahdu enää :-(( Lapsia 3kpl, käyn töissä ja vapaa-aikana ei tosiaan tule lähdettyä enää jumpalle...Ruokavaliolla siis pitäis saada nää läskit pois, ennenkuin huomaan olevani kokoa 46

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteytystä riittää ihan puoli tuntia päivässä. Jos katsot iltaisin telkkaria, sen voi hyvin yhdistää siihen. Mínulla ainakin toimii. Säännöllisyys on tärkein.

Tee eri päivinä jalkoja, käsiä tms. Venyttely ja vatsat joka päivä, tuosta puolesta tunnista yhteensä noin 10-15 minuuttia.

Itse lenkkeilen ja pyöräilen lisäksi.

Painonpudotusta voi alussa tehostaa vähentämällä leivän, perunan yms. hiilarin käyttöä. Syö terveellisesti ja säännöllisesti.

Minulla painonkevennyksessä aamupala on kuppi kahvia, ruisleipä ja lasi mehua. Lounas on salaattipitoinen tai toinen leipä. Välipala kuppi kahvia ja banaani. Päivälliseksi syön suurimman ruokamäärän, mitä nyt on sattunut tekemään kotona: kanaa, kalaa, lihaa. Joka aterialla jotain tuoretta: kurkkua, salaattia, porkkanaa. Illalla syön rahkaa ja mehukeittoa tai ananas-raejuustopurkki.

Ruokajuoma vesi. Viikonloppuisin voin ottaa alkoholia 2-3 annosta (saunaolut, viini tms.), ja herkut rajuttu lähinnä la-su.

Tällä ohjelmalla olen raskauskilot saanut pois 10 viikossa 58,5 kg- 53 kg, samoin jos tuppaa tulemaan ylimääräistä. Ennen raskautta painoin 52 kg.

Vierailija
2/4 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän tälläkin palstalla on lukemattomia naisia, jotka laihtuu 5kg kun käyvät kakalla ja ovat päivän syömättä, mutta minulla ei toimi tuo :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkut pois muuten, mutta salli itsellesi päivittäin 100-200 kcl herkuttelu (2 suffelia, 2 eskimopuikkoa, aski pastilleja, pari palaa tummaa suklaata tms.) Jätä näkyvä rasva pois, korvaa margariini kevytsulatejuustolla ja juuston tilalle leikkelettä. Makeina välipaloina viiliä ja vaikka muromysliä, aina tilaisuuden tulle salaattia naamaan ja syö se ennen niitä pottuja ja lihaa.

Nopeesti se lähtee.

Vierailija
4/4 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun "mässypäivänä" eli kerran viikossa syön jonkun 2 Suffelia (tai vaikka yhden Kismetin), yhden jäätelöpuikon tai vähän namuja, mutta ei kai nyt sentään joka päivä???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi