Yök, mitä nämä ovat??
Rintoihini tulee säännöllisin väliajoin ns. paiseita, jotka eivät kuitenkaan niitä ole. Keltainen leveä pää ja kun ne puristaa, jättävät kunnon kuopan ihoon. :x Lisäksi pään puhkeamisen jälkeen sisällä on joku valkoinen kohta, joka ei lähde (ja ympäriltä tulee verta jos puristaa).
Kommentit (13)
Kyllä minä nyt ne erotan näistä...
ap
Jos mulla olisi, niin lääkärissä olisin käynyt jo ajat sitten...
Saattavat levitä koko kehoon, kasvoihin, päänahkaan. Niitä voi olla jopa satoja, vieri vieressä. Isoimmat voivat olla miehen peukalonpään kokoisia. Silloin mätä leviää myös tosi syvälle ihon alle. Kun paiseen puristaa jää iso ammottava kraateri, jokaa kerää itseensä kaikkea moskaa. Niiden tyhjentäminen on kamalaa. Haisevaa pilaantunutta mönjää. Kun paisetauti on pahimmillaan ei voi kuin seistä, ellei niitä ole jalkapohjissakin. Kuvittele miltä lakanat näyttävät yön jälkeen kuin paiseita on puhjennut ympäri yötä ja lakanat ovat veressä, mönjässä ja mädässä.
Tosi maata ei voi kuin vahvan puudutuksen ja särkylääkkeiden voimalla koska tässä vaiheessa koko iho on niin kipeä ja kosketusarka.
Oli ihan kammottavan näköinen. Joutui kolmeksi viikoksi sairaalahoitoon. Meni melkein vuosi ennen kuin iho oli lähelläkään normaali. Jäi pahat arvet.
olen ihmetellyt sitä valkoista kohtaa siellä puristetussa kuopassa....
Ei noita paiseita tms. ole koskaan tullut kymmentä enempää, aina pysyvät rintojen alueella. Mutta mietin kyllä että ilmeisesti tuo valkoinen osa "kuopassa" viittaa mätäpaiseisiin...hmm.
Ap
itse olen ajatellut niiden olevan vain tulehtuneita karvatuppijuttuja...
t. 9
Mutta kai pitäisi soittaa edes terveysneuvontaan :/. Hei jos saat joskus selville mitä olivat, tulethan kertomaan? :)
Ap
enemmän minua häiritsee nimenomaan vain rinnoissa juuri kait karvatuppien kohdilla ainaiset patit,joita pitää puristella pois... kovaa,tahmeaa talia tms...
en ole kehdannut näyttää tohtorille,vaikka niiden ilmestyminen häiritsee,koko tissit täynnä...
-9
Minua oksettaa koko ajatuskin moisista.
Ihmettelen, että ihmisellä on paiseita ja onkaloita rinnat täynnä eikä ole mennyt lääkäriin!
Minä en ainakaan kestäisi moisia mätäkraatereita, huih.
Ehkä ovat Montgomeryn rauhasia. Googletteleppa tuo.