Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kunnallsien terapian lopettaa?

Vierailija
05.06.2009 |

Olemme kunnan kautta päässeet perheterapiaan yhden lapsemme univaikeuksien takia tämän vuoden alusta alkaen. Meille aluksi kerrottiin että se on pitkäaikaista, ei kuitenkaan kerrottu että miten pitkäaikaista. Olemme nyt käyneet siellä muutaman kerran, mutta omasta mielestämme emme saa sieltä mitään. Myöskin meistä tuntuu ettei meillä edes oikein synkkää terapeutin kanssa (emme ole sitä itse valinneet). Suurin syy on se että lapsemme uniongelmat ovat kaikki hävinneet minkä takia menimme sinne. Työttömme nukkuu nykyään ihan normaalisti kuten muutkin perheemme lapset. Tämän kevään aikana on nyt asia on mennyt kuntoon . Olemme nyt menossa tapaamaan lääkäriä joka on meille terapian määrännyt. Mietinkin nyt että voimmeko itse haluta sen lopetusta vaikka lomakkeessa kerrotaan että päätöksen tekee lääkäri. Voiko siis lääkäri määrätä meidät käymään edelleen siellä jos hän katsoo aiheelliseksi tai saatikka terapeutti itse joka saa rahaa käynneistä (on ostopalveluna otettu)? Ja ennenkaikkea voimmeko rehellisesti kertoa miltä meistä tuntuu vai syytetäänkö meitä siitä ettemme ole ymmärtäneet kunnolla mitä pitkäkestoinen perheterapia tarkoittaa (niinkuin emme ole ymmärtäneetkään)? Osaisiko joku auttaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä teidän tarvitse välttämättä kertoa syytäkään, toki fiksuahan se olisi, mutta teidän perheestä kysymys ja itse tunnette lapsenne paremmin, luottakaa omiin tuntemuksiinne vaan !

ei nuo pakollisia ole, toki keskustelu aiheesta olisi enkin vuoksi hyvä, niin asiantuntija voisi sanoa oman mielipiteensä terapian lopettamisesta, mutta päätöksen teette te itse, muistakaa se!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän