Aloitan uuden keskustelun sukkahousuista :) Eli kysytään sitten näin että
minkä paksuiset on paksuimmat mitkä kannattaa valita näin kesällä? Että peittäisi edes hieman? Ja mitkä ei ole kuitenkaan mummosukkikset? Vaalean hameen kanssa.
Neuvokaa pliis joku muuten mulla menee huomenna ikuisuus kaupassa pyöritellessä niitä erilaisia sukkiksia :S
Kommentit (13)
Näin varmasti... mut mulla ei ole mitkään kauniit sääret :( Hamekin on siis polvien alle oleva, ei kovin lyhyt. Pakko laittaa sukkikset.
ap
Ja juhlissa on oltava sukat, sanovat av-mammat mitä tahansa.
maksaa n 6 egee tarjouksessa ja ovat sellaisessa pienessä punaisessa boxissa. Värinä on kamel. Ne ei tee jalkoja liian albiinoiksi tai liian ruskeiksi. Niissä on vähän myös kiiltoa mutta ei liiaksi. Ei mitkään mummosukkikset. Hinta ja laatusuhde on paikallaan ja kestävät. 20 den.
juhliin laitetaan AINA sukkahousut riippumatta säärien ihanuudesta tai ilman lämpötilasta. Paljaat sääret juhlavaatteen kanssa on niin junttia. En tosin tiedä, onko ap menossa juhliin.
Mikset ap mene kauppaan, jossa sua palvellaan?
Ja kun en käytä tamponeja enkä kuppeja niin tuntuis että pitää ne sukkahousut olla " tukena" , runsaat vuodot ja vaalea hame :(( Sekin vielä. Muuten stay upit olisikin kivat.
ap
ja joku hyvä väri, ei liian tumma eikä liian vaalea (sunbrown-tyyppinen). Eri merkeillä eri nimisiä. Onneks siellä on ne sukkahousunäytteet, joita voit verrata ihoosi.
vastaaja on sitten junttienjuntti, mutta ei käytä koskaan sukkahousuja missään tilanteissa. kamala keksintö kerrassaan.
Täällä tuskin missään kaupassa palvellaan sukkahousuasioissa. Ja juhliin olen menossa. Enkä missään nimessä paljain säärin!
ap
Eli hame on sellainen beige jossa on runsaasti tylliä alla, " kellohame" , hieman polvien alle ulottuva. Ja paita on luonnonvalkoinen satiinipaita.
ap
Joudun töissä pakosti käyttämään sukkahousuja ja olen kokeillut ties mitä merkkiä ja ties minkä hintaista sukkista tai stay uppia. Noi olen huomannut kestäviksi ja edullisiksi. Myös jalassa hyvän väriset. Samalla merkillä on myös pitkissä pakkauksissa mm sellainen liilan värinen ja siitä merkki sun. Nämä kaksi edellä mainittua on ihon väriset, vähän kiiltoa ja huomaamattomat. Toi liilaboxinen on kalliimpi. Näitä myy Anttilat, Stocka jne.
Eri merkeillä on kamel ja sun erilaiset.
terkuin 5
Vierailija:
Joudun töissä pakosti käyttämään sukkahousuja ja olen kokeillut ties mitä merkkiä ja ties minkä hintaista sukkista tai stay uppia. Noi olen huomannut kestäviksi ja edullisiksi. Myös jalassa hyvän väriset. Samalla merkillä on myös pitkissä pakkauksissa mm sellainen liilan värinen ja siitä merkki sun. Nämä kaksi edellä mainittua on ihon väriset, vähän kiiltoa ja huomaamattomat. Toi liilaboxinen on kalliimpi. Näitä myy Anttilat, Stocka jne.Eri merkeillä on kamel ja sun erilaiset.
terkuin 5
mutta kun ei säihkysääret ole muutenkaan. Itikanpuremia ym. Mutta ehkä ne eivät näy sieltä hameen alta niinkään, tuo kellohame hieman " hämää" ja helma on " epätasainen" .
Käyn ostamassa ne Norlynit. Kummatkohan ottasin, sen lilan paketin vai punaisen? Mitä eroa niillä on?
ap
paljaat hyvin sheivatut sääret ja kimalteleva kosteusvoide on paljon parempi kesällä!