Paratiisihotelli
Kommentit (1782)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:11"]
Miten niin? Onko tää sulle tosiaan ihan uusi formaatti? Olen katsonut ihan koukussa monta kautta ruotsalaista, norjalaista ja tanskalaista versiota. Joskus 10 vuotta sitten tuli jenkkiversiokin, mutta se oli noihin pohjoismaisiin verrattuna tosi kesy.
[/quote]
Tää suomalainen tuotanto vaikuttaa valitettavasti vähän kököltä, mutta ehkä tää tästä. Se muiden pohjoismaisten käyttämä meksikolainen huvila oli hienompi.
Eikös Life of Siljan pitäny olla tuolla? Vai sekotanko johonkin toiseen formaattiin?
Jotenkin tosi huonolaatuiselta ja halvalta ohjelmalta vaikuttaa. Sieppi vaikuttaa hieman epäluontevalta, mutta luultavasti jännitystä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:11"]
Miten niin? Onko tää sulle tosiaan ihan uusi formaatti? Olen katsonut ihan koukussa monta kautta ruotsalaista, norjalaista ja tanskalaista versiota. Joskus 10 vuotta sitten tuli jenkkiversiokin, mutta se oli noihin pohjoismaisiin verrattuna tosi kesy.
[/quote]
Mulle ainakin ihan vieras, en ole eläissäni katsonut minkäänmaalaista versiota. En tiedä yhtään mikä tuossa on idea. Paskalta vaikuttaa.
-ohis
Tää on aivan loistava katotaan mitä tästä kehkeytyy, mutta tolla ekalla tytöllä jolla oli se beige hame oli ihan hirveet hampaat
Toivon, että saisi nähdä naisten välistä hommaa kolmen kimppa-muodossa. ;)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:14"]
Jotenkin tosi huonolaatuiselta ja halvalta ohjelmalta vaikuttaa. Sieppi vaikuttaa hieman epäluontevalta, mutta luultavasti jännitystä.
[/quote]
No mitä voi odottaa tällaselta 2000-luvun alun realityn suomalaisversiolta?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:17"]Tää on aivan loistava katotaan mitä tästä kehkeytyy, mutta tolla ekalla tytöllä jolla oli se beige hame oli ihan hirveet hampaat
[/quote]
Muutenkin just sellanen bimbo 19-vee, joka unelma päästä oikikseen, mutta tuskinpa koskaan pääsee.
Kamala wt-tatska tol 26v keltamekolla.
Miten tuo Janne on tuonne mennyt, opiskelee oikeustieteellisessä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:21"]
Kamala wt-tatska tol 26v keltamekolla.
[/quote]
Aika hyvässä kunnossa on tän keltamekkosen tukka...
Hyi kamalia näätiä :D " ne kaks ekaa hyi! ei ikinä. No ehkei teitäkään ikinä..
Onko tuo johnny ollu bb:ssä tai jossain?
14: Siinäs näet, ettei tiedekunta kerro mitään ihmisen perusluonteesta. Oikikseen moni pyrkii vain siksi, kun se on mukamas niin hienoa ja coolia.
Hirvee toi Kelly..pitää v*ttua kylvätä..
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:22"]
Miten tuo Janne on tuonne mennyt, opiskelee oikeustieteellisessä.
[/quote]
Oikishan on kauppiksen ohella yliopiston bimbotiivistymä.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2015 klo 21:24"]
Onko tuo johnny ollu bb:ssä tai jossain?
[/quote]
bb ssä saarisen nikon kanssa, oli silloin risto