Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko suhde ilman Sipilää toimia?

Vierailija
20.09.2015 |

Ja olla onnellinen.

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään muulla ole stubbia, vai onko tämä meidän bättre folkin oma juttu? Kyllä mä suosittelen, sen hampailla saa kivasti auki tiukatkin purkit.

Vierailija
2/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitettiin meidän Sipilä lasitetulle kuistille kiiltävän pöydän ääreen. Ihan niin kuin siinä mainoksessa. Hyvin on toiminut. Rauhoittavaa on ollut se monotoninen monologi kodin taustaäänenä. Mieskin huomasi, etten ole hetkeen valittanut ilmastoinnin hurinasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Vanhaslainen ruusus-suhde ei toiminut, mutta sipiläsuhde, tottakai. Lapsille kerrotaan sipiläismäiseti heti suorat sanat, ei mitään vatulointia.

Vierailija
4/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen....

Vierailija
5/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan käyttänyt Sipilää joulukuusena? Ajattelin tänä vuonna kokeilla, kun on tuo tullut hankittua. Ilman koristeitahan Sipilä on aika tylsä ja väritön, mutta lapset saisivat koristelemalla siihen eloa.

Vierailija
6/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Sipilää eri väreissä? Ruskea kiinnostaisi kovasti, tai musta Soini.

Vierailija
7/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy kyllä tunnustaa, että en jaksa aina tuota Sipilää meidän suhteessa. Teen raskasta työtä ja siihen vielä kotityöt. Haluaisin katsoa illalla hetken telkkaria ja mennä rauhassa nukkumaan, mutta ei. Se tulee ehdottelemaan "talkoita". Kaikkien täytyy kuulemma osallistua, myös työssäkäyvien. Voisin hyvinkin elää pari kuukautta ilman meidän Sipilää.

Vierailija
8/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, sipilä kaapissa on ihan must. Mee nyt siitä seppo, sipilän kans tarvii touhuta.

Vierailija
9/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa Sipilässäni on vähän jotain vikaa, mutta olettaisin sen menevän takuuseen. Sillä jää usein soimaan päälle "viennin kilpailukyky" ja "yksikkötyökustannukset". On vähän raskasta, kun ei sen jutut muutenkaan ole kovin värikkäitä.

Tosin olisikohan tuo sittenkin ominaisuus eikä vika?

Vierailija
10/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, olen sipilättömässä suhteessa ja hyvin menee.

Vierailija
11/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa mennä jo hermot tuohon Sipilään, joka hetki haluamassa sitä ja tätä, eikä nuku edes päikkäreitä! Ja housut on taas pissassa, ei opi kuivaksi ei siis millään :(

Vierailija
12/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä on kissa suhtautunut Sipilään? Tuo minun kissa vaan pörhistelee ja sähisee :/

Vierailija
13/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa pitää olla sopivasti Sipilää. Toki joskus järkiliittokin voi toimia, mutta itse haluan että kemiat kohtaa ja Sipilät sinkoilee.

Vierailija
14/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei ei se riitä
Et on mukavaa
Sen täytyy olla paljon parempaa:

Siinä täytyy olla rakkautta
Siinä täytyy olla unelmii
Mannapuuroa ja mansikkaa
Juuri oikeenlaista Sipilää...

Vierailija
15/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 15:50"]Eikö kellään muulla ole stubbia, vai onko tämä meidän bättre folkin oma juttu? Kyllä mä suosittelen, sen hampailla saa kivasti auki tiukatkin purkit.
[/quote]

Stubb on muuten hyvä, mutta se twiittaa kaikki meidän perheen jutut. Pojalla oli mennyt matikan koe huonosti, niin eikös Stubb jo näpytellyt Twitteriin sen.
Saisiko näille jotain nettietiketti-korjaussarjaa?

Vierailija
16/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:30"]

Kyllä voi, olen sipilättömässä suhteessa ja hyvin menee.

[/quote]

Sairasta :O

Vierailija
17/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut oman Sipiläni pihakoristeeksi. Vähän tuo näytti surkealta, kun tuli yllättävä sadekuuro. Melkein hellyin sen koiranpentuilmeen edessä. Mutta, täytyy pysyä lujana. Ei ole vaihtoehtoja.

Olenko liian julma?

Vierailija
18/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuuko teidän muiden Sipilät yhtenä päivänä yhtä, ja toisena ihan muuta?

Vierailija
19/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä vaan ajat muuttuu. Kummallista lukea näitä juttuja Sipilästä, kun itse on lapsesta asti tottunut siihen, että kotona on Kekkonen. Urkin kanssa on turvallista olla. Välillä meillä kyllä kokeiltiin Väyrystä, mutta siitä ei tullut mitään.

Vaikka onhan se niin, että nykyään Kekkosia ei enää ole. Lapsille ovat harkinnassa Mauri Pekkarinen ja Matti Vanhanen.

Vierailija
20/119 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:14"]Missä te säilytätte omaa Sipiläänne? Alkaa olla jo turhan kylmää pitää Sipilää parvekkeella, mutta sisällekään ei oikein mahdu. Ehdotin kyllä taloyhtiölle, että remontoisimme yhdessä pesutuvasta tilan jossa jokainen voisi säilyttää omaa Sipiläänsä. Siellä heistä olisi myös seuraa toisilleen, eikä tarvitsisi päivän aikana murehtia kuinka Sipilä pärjää yksin kotona.
[/quote]

En kyllä suosittele. Meidän Sipilä törmäsi naapurin Sipilään ja on sen jälkeen ollut vieläkin rasittavampi talkoo- ja leikkausideoittensa kanssa. Harkitsen myyväni tuon pois.
Haluaako joku hyvän vähänkäytetyn Sipilän? On sisäsiisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän