Seppälä By Hanna Sarén
Olenko ihan muodin kelkasta pudonnut, kun en parhaalla tahdollakaan löydä mallistosta ainoatakaan vaattetta, jota voisin kuvitella käyttäväni?
Mitä mieltä muut? Haastan teidät muuttamaan mieleni. Tehkää minut haluamaan kurkkuun asti napitettuja paitoja, pussihihoja, isoja kaularusetteja, röyhelöitä rintaan, isoja pintoja pilkkukuosia, vekkihameita ja ylileveitä tai isoruutuisia takkeja...
Kommentit (17)
Ottaisin mieluusti kaikki kaappiini =) Takeista en oikein välittänyt. Ostaisin varmaan jonkun noista puseroista, mutta ne olivat silkkiä, ja se ei taida mennä pesukoneessa muiden seassa.
Sitten kun oikein voi kuvitella ne Seppälän halpismatskut mistä nuokin on väännetty..
Helvetin kauheita ne rusettipaidat varsinkin!
Se turkoosi laukku oli superjärkky ja hinta liki 200e, ei hyvää päivää... :-D Ja se mustavalkea mekko... Ei riitä sanat kertomaan....
beige mekko oli kiva, monet kengät oli kivoja (en vaan maksa Seppälän kengistä tuollaisia hintoja periaatteestakaan), beige hame-musta paita yhdistelmä oli kiva (olikohan kuva 7) ja mustan silkkimekon voisin ostaa.
Olin positiivisesti yllättynyt!
Ihmettelen vaan miten Seppälän asiakaskuntaan iskee näin hintava kokoelma.
Kamaa oli mm. se ruututakki ihan lopussa jätti-rusettipaita. Ja monet laukut - huoh.
mutten maksa Seppälä-tuotteista tuota hintaa.
Tosin, jos maksan kengistä tai laukusta lähemmäs 200 e, en tosiaankaan osta sitä Seppälästä, oli sarenia tai ei!
Niin malliston taso kuin laajuuskin.
Todella edullisia tai ainakin kohtuuhintaisia, ja erittäin käyttökelpoisia vaatteita. Suurin osa miellytti, tikattu toppatakki ja megapuhvihihainen mekko olivat isoimmat flopit.
Takuulla käyn ostamassa pari vaatetta vähintään - itse asiassa inspiroiduin nyt käymään jo Fredan Sarén -myymälässäkin!
arvon 16.
Kuka löytää Seppälästä _mitään_?
Silti ajattelin nyt olla avomielinen ja hankkia Sarénin mallistosta jotakin.
Kuka löytää Seppälästä _mitään_?
Toisaalta sääli, ettei konsepti toiminut ja halvalla menee hyvät tuotteet.
Itse ostin mustan villakangastakin joskus ennen joulua puoleen hintaan ja se on alle satanen, oon tykänny siitä tosi paljon.
Mutta osa oli kyllä aivan kamalia... Just kaikki se liian ysäri.
Miksi verrata suomalaisia Tukholman katukuvaan, arvatenkin siihen keskustan muutaman kadun alueeseen ns. cityyn? Kyllä kuule noita Tukholman keskustassa liikkuvia "muotitietoisia" pidetään muualla Ruotsissa ihan typeryksinä, homoina yms. Lähdepäs seuraavalla risteilyllä keskustasta pois niin näet niitä junttejakin.
http://stockholmstreetstyle.feber.se/