Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian himokas nainen!

Vierailija
25.03.2014 |

Tuntuu että tässä on mahdollisesti ongelman ainekset, kuulisin mielelläni naisnäkökulmaa tähän tuoreen parisuhteen dilemmaan.

Itselleni miehenä seksi ei ole erityisen tärkeää. Tai siis, voisin olla ilman seksiäkin hyvinkin jos vaan muuten parisuhde toimisi mukavasti.

Naiseni sen sijaan sanoi minulle että hänelle se on tosi tärkeää ja olisi onneton ilman seksiä, eikö muka ole tärkeää mulle.. No tosiasiassa teen sitä sen takia että koen sen velvollisuudekseni, suoritushan se on jossa pitää vaan tyydyttää toinen ettei sitten ole onneton.

Nainen taas sanoo että eikai se seksi ole vaan suoritus mulle, että eikös se ole meidän yhteinen tärkeä hetki. En vaan osaa kokea sitä niin, kun käytännössähän hän pahastuu jos sitä ei tehdä tai jos en onnistu saamaan häntä laukeamaan. Kuulostaa kyllä enemmän suoritukselta mun korvaan. Aiheuttaako tällainen asetelma ongelmia, kannattaako mun vaan jatkaa samaan malliin vai kertoa suoraan tuntemuksistani?

Kommentit (2)

Vierailija
2/2 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tuo himottaa miehenä ei ees tommone huora himota eikä varsinkaa löysät silarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä