Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikäs ketjuviesti fb:ssä nyt vuorostaan pyörii?

Vierailija
21.11.2013 |

Kun kavereitten päivityksen on vuoron perään "olen raskaana" "haluan adoptoida apinan" "hiiri juoksi jalkojeni yli" ym ym..

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en käytä alusvaatteita. Hulvatonta!

Vierailija
2/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri päivitti, että on raskaana ja hänen äitinsä kirjoitti siihen, että hänen piti heti päivittää omaan profiiliin, että vihdoinkin hänestä tulee mummo. 

noi on niin pirun lapsellisia juttuja, etten käsitä kuka niihin lähtee mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 11:44"]

kaveri päivitti, että on raskaana ja hänen äitinsä kirjoitti siihen, että hänen piti heti päivittää omaan profiiliin, että vihdoinkin hänestä tulee mummo. 

noi on niin pirun lapsellisia juttuja, etten käsitä kuka niihin lähtee mukaan. 

[/quote] Huomasin myös ystäväni päivityksen että "olen raskaana". Nyt tulvii onnitteluja joka tuutista. En tiedä mistä nää lauseet tulee, mut kannattais varmaan hetki miettiä ennen kun noita kirjoittelee.

Vierailija
4/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ketään oikeesti tiedä??

Vierailija
5/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän ;) Mut en kerro

Vierailija
6/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaikka siltä apinan adoptoijalta?

Vierailija
7/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 12:03"]

[/quote] Äähh... kakaroita täälläkin...

Vierailija
8/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta aiheesta jo miljoona ketjua täällä. Yhdessä ainakin on vastaus. Onneksi omissa kavereissani kukaan ei vielä ole lähtenyt tähän. Paitsi nyt kun sen kirjoitin tähän, niin kohta parilla tietyllä kaverillani varmasti on tuollainen hömppästatus :)

Vierailija
9/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 12:03"]

[/quote] Äähh... kakaroita täälläkin...

[/quote]

Äähh... Tosikoita täälläkin...

Vierailija
10/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta aiheesta jo miljoona ketjua täällä. Yhdessä ainakin on vastaus. Onneksi omissa kavereissani kukaan ei vielä ole lähtenyt tähän. Paitsi nyt kun sen kirjoitin tähän, niin kohta parilla tietyllä kaverillani varmasti on tuollainen hömppästatus :)

[/quote]Kumpikohan olisi ollut lyhyempi vastaus, tämä, jossa et sano mitään, vai sellainen, jossa olisit vain kertonut vastauksen siihen, mitä ap. kysyi? 

Vierailija
11/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 12:15"]

[/quote]Kumpikohan olisi ollut lyhyempi vastaus, tämä, jossa et sano mitään, vai sellainen, jossa olisit vain kertonut vastauksen siihen, mitä ap. kysyi? 

[/quote]

En halunnutkaan vastata ap:n kysymykseen vaan vain päivitellä asiaa.

Vierailija
12/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumallista, että taas leikkiin lähteneet leimataan lapsellisiksi ja rivien välistä myös hieman tyhmyreiksi, mutta kuitenkin kiinnostaa. Huumorintaju, katoava luonnonvara.

Vierailija
13/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 12:23"]

Kumallista, että taas leikkiin lähteneet leimataan lapsellisiksi ja rivien välistä myös hieman tyhmyreiksi, mutta kuitenkin kiinnostaa. Huumorintaju, katoava luonnonvara.

[/quote]

sellainen tyhmyys ei vain ole edes hauskaa, vaikka useimmiten idiooteille on kiva naureskella.

Niissä ohjeissa lukee että valittu status pitää kirjoittaa omaan profiiliin "sellaisenaan, mitään muuttamatta", ja yksi niistä on "olen päättänyt ryhtyä homoksi/lesboksi"......... Jäätävää tyhmyryyttä :/

Vierailija
14/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin tuohon mukaan, vaikka ensin ajattelin sen olevan vain typerä teinipila.

Ei kaikkeen aina tarvitse niin hirveän vakavasti suhtautua ;)

Jos haluat tietää mikä juttu se on, niin kommentoi tai tykkää jonkun kaverisi kommenttia. Sillä se selviää :)

Vierailija
15/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 12:15"]

[/quote]

se ketju jossa luki vastaus, poistettiin.

Vierailija
16/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 12:23"]

[/quote]

sellainen tyhmyys ei vain ole edes hauskaa, vaikka useimmiten idiooteille on kiva naureskella.

Niissä ohjeissa lukee että valittu status pitää kirjoittaa omaan profiiliin "sellaisenaan, mitään muuttamatta", ja yksi niistä on "olen päättänyt ryhtyä homoksi/lesboksi"......... Jäätävää tyhmyryyttä :/

[/quote]

Kerrotko vielä, mikä tässä on tyhmyyttä?

Vierailija
17/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tällaisen vastauksen.

"Sun ei olisi kannattanut kommentoida/tykätä mun statusta tai sen kommentteja HÄHÄÄ! Astuit ansaan, tämä on peli! Kommentoijan/tykkääjän täytyy valita yksi seuraavista statuksista ja laittaa se seinälleen 24 tunniksi. 1. Minulla on ollut 42 eri suhdetta. 2. Luulen, että olen minulla on sukupuolitauti, mitä minun tulisi tehdä? 3. minulle tarjottiin töitä prostituoituna 4. Päätin lopettaa alusvaatteiden käytön. 5. Rakastan vieläkin exääni. 6. Päätin ryhtyä homoksi/lesboksi. 7. Olen raskaana. 8. Tahdon seksiä 9. käytän stringejä 10. Päätin adoptoida lapsen. 11. Mun poika-/tyttöystävä on saanut uuden työn. Muutamme Kiinaan. Sinun täytyy siis kirjoittaa yksi näistä statuksista, täysin sama lause ilman mitään lisäyksiä tai selityksiä. Jos joku tykkää tai kommentoi tilaasi, sinun täytyy lähettää hänelle tämä viesti!" 

Vierailija
18/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää....

en kyllä meinaa tykätä tai kommentoida kenenkään päivitystä vain saadakseni tietää mitä tarkoittaa. Kun kuitenkin nuo ketkä on lähteneet mukaan ovat niitä hiukan tylsempiä kyniä penaalista, enkä halua lähteä tuohon mukaan edes tykkäämisen vertaa. Antaa siis olla, hihitelköön keskenään kuten ala-asteella.

Onneksi oma huumorintajuni on pikkasen kehittyneempää sorttia. ;)

Vierailija
19/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa! Astuit ansaani, tämä on peli! Kommentoijan täytyy valita yksi seuraavista statuksista ja laittaa se seinälleen 24 tunniksi. 1. Minulla on ollut 42 eri suhdetta. 2. Luulen, että olen rakastunut. Mitä minun pitäisi tehdä? 3. Joku tarjosi minulle töitä prostituoituna, mutta epäilen. 4. Päätin lopettaa alusvaatteiden käytön. 5. Rakastan vieläkin exääni. 6. Päätin ryhtyä homoksi/lesboksi. 7. Olen raskaana. 8. Tahdon toisen lapsen. 9. Hiiri juoksi jalkojeni yli 10. Päätin adoptoida apinan. 11. Mun poika-/tyttöystävä on saanut uuden työn. Muutamme Kiinaan. Sinun täytyy siis kirjoittaa yksi näistä statuksista, täysin sama lause ilman mitään lisäyksiä tai selityksiä. Jos joku tykkää tai kommentoi tilaasi, sinun täytyy lähettää hänelle tämä viesti.

Siinä teille vastaus.

Vierailija
20/29 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 12:40"]

Löysin tällaisen vastauksen.

"Sun ei olisi kannattanut kommentoida/tykätä mun statusta tai sen kommentteja HÄHÄÄ! Astuit ansaan, tämä on peli! Kommentoijan/tykkääjän täytyy valita yksi seuraavista statuksista ja laittaa se seinälleen 24 tunniksi. 1. Minulla on ollut 42 eri suhdetta. 2. Luulen, että olen minulla on sukupuolitauti, mitä minun tulisi tehdä? 3. minulle tarjottiin töitä prostituoituna 4. Päätin lopettaa alusvaatteiden käytön. 5. Rakastan vieläkin exääni. 6. Päätin ryhtyä homoksi/lesboksi. 7. Olen raskaana. 8. Tahdon seksiä 9. käytän stringejä 10. Päätin adoptoida lapsen. 11. Mun poika-/tyttöystävä on saanut uuden työn. Muutamme Kiinaan. Sinun täytyy siis kirjoittaa yksi näistä statuksista, täysin sama lause ilman mitään lisäyksiä tai selityksiä. Jos joku tykkää tai kommentoi tilaasi, sinun täytyy lähettää hänelle tämä viesti!" 

[/quote]

no just joo. Jee! Onpa hauskaa... -.-

ihmiset... :D