Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvila ja Huussi-asiakas nieleskelee itkua

Vierailija
23.05.2013 |

Ei tainnu mennä muutos ihan putkeen :)

Kommentit (466)

Vierailija
1/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkki?

Vierailija
2/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 20:52"]

[/quote]

Sama juttu oli silloin sen toisen sisustusohjelman kanssa, nimeä en nyt muista. Olivat kuitenkin vaihtaneet antiikkisen kirjahyllyn joihinkin helkkarin lastentuoleihin seinässä, ja silloin ensimmäistä kertaa kävi sääliksi sitä muutoksen hakijaa. Oli ilmekin sellainen, että jos ei kameroita olisi ollut niin joku olisi päässyt hengestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä voi itkettää myös ilosta ja onnesta. Mun mielestä hän oli muutoksesta aivan yhtä onnessaan kuin muutkin tuollaisen jutun saaneet.

Vierailija
4/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katoin kanssa, että aika itkuiselta näytti. Enkä ihmettele, koko piha vedetty steriiliksi tasaiseksi ankeaksi, yhtään siitä rehevyydestä ja alkuperäisistä kasveista ei voitu säästää. Eikä mitään näkösuojaa mihinkään, olet tarjottimella siinä koko ajan. Hyvin muotoili  asiakas lopussa, että itse en olisi voinut tehdä mitään tällaista. Ihan kuin joku kerrostalon kolkko asfalttipiha siirtonurmineen. Yrietäänkö tossa väkisin käyttää KOKO budjetti, kun se kerran on saatu?

Vierailija
5/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ne asukkaan perunatkin piti viedä, ja tehdä suunnittelijan oma uusi kasvimaa.

Vierailija
6/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin ne hävitti ne kaikki vanhat perennat???

Vierailija
7/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pilasivat koko rehevän tontin. Näkösuoja lähti. En omasta palstastani olisi tuollaista halunnut.

Vierailija
8/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 20:58"]

[/quote]

Sama juttu oli silloin sen toisen sisustusohjelman kanssa, nimeä en nyt muista. Olivat kuitenkin vaihtaneet antiikkisen kirjahyllyn joihinkin helkkarin lastentuoleihin seinässä, ja silloin ensimmäistä kertaa kävi sääliksi sitä muutoksen hakijaa. Oli ilmekin sellainen, että jos ei kameroita olisi ollut niin joku olisi päässyt hengestään.

[/quote]

Nyt alkoi kiinnostaa, että mikä ohjelma? Itse muistan sellaisen missä asukkaat lähetettiin johonkin hotelliin ja muutamassa päivässä rempattiin kämppä. Saivat muistaakseni romusta, josta luopuivat, painon mukaan korvausta. Yhden yksinäisen naisen kämppä tehtiin ihan vääränlaiseksi ja hän kyllä sanoi siitä ihan suoraan.

Vierailija
9/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 20:58"]

[/quote]

[/quote]

Nyt alkoi kiinnostaa, että mikä ohjelma? Itse muistan sellaisen missä asukkaat lähetettiin johonkin hotelliin ja muutamassa päivässä rempattiin kämppä. Saivat muistaakseni romusta, josta luopuivat, painon mukaan korvausta. Yhden yksinäisen naisen kämppä tehtiin ihan vääränlaiseksi ja hän kyllä sanoi siitä ihan suoraan.

[/quote]

Hitsi kun en muista ohjelman nimeä, mutta kolmoselta tuli. En tiedä tuleeko vieläkin, kun tuon jakson jälkeen minua ärsytti niin paljon etten enää halunnut ko. ohjelmaa katsoa. Taisi olla sama ohjelma kuin tuo yksinäinen nainen-juttu, sillä sen lisäksi tämä yksi jakso on minua ärsyttänyt Kyse oli kuitenkin pariskunnasta, ja naisen ilmeestä huomasi ettei nyt oikein mennyt nappiin.

Vierailija
10/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä muistan kerran nähneeni sisustusohjelmassa, kun muutos oli kaikkea muuta kuin mieleinen. En muista, mikä ohjelma se oli, mutta siinä sisustettiin ja remontoitiin nuoren naisen/tytön huone tai asunto, en muista tarkkaan, mutta asiakkaan kommentti oli jotain sellaista kuin "tää on ihan kamala, Siis ihan hirveä. Ei yhtään mun tyylinen." Seinillä oli jotain manga- tms.piirroksia. Olen aina luullut, että kaikki sisustusohjelmat on kuitenkin aika pitkälle ennalta suunniteltuja ja sovittuja, mutta tuo oli aika yllättävä juttu joten jäi mieleen. :)

Vierailija
11/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 21:15"]

minä muistan kerran nähneeni sisustusohjelmassa, kun muutos oli kaikkea muuta kuin mieleinen. En muista, mikä ohjelma se oli, mutta siinä sisustettiin ja remontoitiin nuoren naisen/tytön huone tai asunto, en muista tarkkaan, mutta asiakkaan kommentti oli jotain sellaista kuin "tää on ihan kamala, Siis ihan hirveä. Ei yhtään mun tyylinen." Seinillä oli jotain manga- tms.piirroksia. Olen aina luullut, että kaikki sisustusohjelmat on kuitenkin aika pitkälle ennalta suunniteltuja ja sovittuja, mutta tuo oli aika yllättävä juttu joten jäi mieleen. :)

[/quote]

Mä en muista siitä muuta kuin että se nuori tyttö lynkattiin TÄYSIN av:lla ja nimettiin jotakuinkin maailmanhistorian kusipäisimmäksi ihmiseksi. En muista olenko itse jaksoa koskaan nähnyt, vai vain sen ketjun.

Vierailija
12/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innossa oli kerran naisen keittiö mikä rempattiin ja sitä ei saatu lähellekään valmiiksi ja siitäkin nainen sanoi suoran mielipiteensä.

Vierailija
13/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin laittaa samanlaisen avauksen...

sanoi alussa vielä, että pahinta olisi että tulisi lasten leikkipiha. nythän tuli nurtsia lasten leikkeihin ja vielä leikkimökki. Tollaisenne parikymppiselle lapsettomalle cityihmiselle...

Vierailija
14/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin nyt jälkikäteen ton Huvilan ja Huussin ja alussa oikein sanottiin, että toive on, että perennat säästetään. Ja ne siirrettiinkin toiselle tontille evakkoon.

Mutta sitten tuloksena kuitenkin oli uudet mini-taimet kaupasta?? Miksi??

Samalla muistuu takavuosien kohde, jossa haluttiin porkkanapenkki lapsille EHDOTTOMASTI koska se oli heille luvattu. Lopputuloksena sitä ei sit kuitenkaan ollut. Miksi ne ei sitten vaikka leikkaa niitä kohtia alusta pois, mitä ei pystyttykään totetuuttamaan.

Vierailija
15/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa ohjelmassa ei kyllä IKINÄ kunnioiteta mitään vanhaa, ei sisällä eikä puutarhassa, vaan kaikki vedetään aina surutta paskaksi ja uusiksi.

Vierailija
16/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti tohon enää uskaltaa ilmoittautua näiden parin vuoden työnäytteiden jälkeen? Luulin että se muovilla ja mineraalivillalla tuhottu 200v vanha hirsitalo oli rimanalitus, mutta tämä pääsee kyllä lähelle. Erona vaan se, että sen hirsitalon tuhoaminen oli peruuttamatonta. Tai se pyöreiden hirsien kiiltäväksi lakkaaminen, taisi olla sama ohjelma. Voi olla toi pihakin peruuttamaton,  kun ajattelee, paljon toi tyttö maksoi pihansa tuhoamisesta siirtonurmella, tuskin jää rahaa korjauksiin enää.

Oikeastiko noi on jättäneet tahallaan lasten porkkanapenkin tekemättä? Iloisesti kikateltiin lopussa että porkkanoita ei teille nyt tullutkaan, hihhih, vai? Myös se pihalammikko oli karsea.

Vierailija
17/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kanssa jonkun sisustus/ remonttiohjelman, jossa vanhan talon lautalattiat peitettiin muovilla / korkilla tms ja tilasta huoneesta tehtiin moderni New York kämppä.

Pilasivat talon tunnelman täysin. En tosin muista mikä oli omistajien reaktio, en tainnut katsoa ohjelmaa loppuun.

Vierailija
18/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain ohjelmassa oli myös laitettu keskelle olohuonetta joku räsymatoista tehty "taideteos".

Vierailija
19/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopussa vielä: " Siinä sitten yksi mansikan taimi, hommaa itse lisää jos haluat. Siinähän on tilaa..." siis mitä?

Ihana, ajan kuluessa kehittynyt siirtolapuutarhapiha pilattiin täysin. Karsintaa kaipasi toki, mutta nyt se tuhottiin.

Vierailija
20/466 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kanavalla tuo tulee? Näkeekö netistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi