Helsinkiläinen nainen on Euroopan kokenein
Vaikka suomalainen seksienergia kohdistuukin yhä vähemmän muihin ihmisiin, pistävät suomalaiset kansainvälisissä vertailuissa silmään seksipartnereidensa suurella lukumäärällä.
Tämä pätee eritoten naisiin.
– Eurooppalaisessa vertailussa helsinkiläisillä naisilla on ollut kaikkein eniten seksipartnereita, Väestöliiton tutkimusprofessori Osmo Kontula toteaa.
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/232695-helsinkilainen-nainen-on-euroopan-kokenein
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 23:12"]
Huh, mulla on ikää 25 ja 13 seksikumppania. Tänä iltana tulee yksi lisää.
Takana kaksi pitkää suhdetta, yhteensä 5v, et joo, kiirettä on pitänyt. Kavereihin verrattuna olen jopa keskivertoa kokemattomampi.
Kyllä on kivikautista jauhaa kuinka naiset ei edelleenkään saa päättää omasta elämästään itse. Henk. koht tykkään seksistä ja aion nussia just niin montaa miestä/naista kun huvittaa ja kellään ei ole siihen yhtään mitään sanomista.
Jos joku tulee lässyttämään kuinka olen 'helppo' tai lutka, niin nauran päin naamaa. Säälittävää.
Niin ja asun itse Skotlannissa ja täällä suomalaisilla naisilla on ns. 'helppo' maine, oma vastaukseni siihen on se, että Suomessa naisilla on täysin samat oikeudet toteuttaa seksuaalisuuttaan, kuin miehillä. Karsea ajatus, että joutuisin elämään puutteessa (niin seksin kuin läheisyyden!) vain siksi, että voi mennä maine... Parisuhde kun ei just nyt kiinnosta.
[/quote]
Oot vissiin tosi kaunis kun saat miehii aina halutessasi?
Jos biologiasta aletaan puhumaan, niin kyllä naiset kaipaa vaihtelua vähintään yhtä lailla kun miehetkin. Sitä puppua ollaan iät ja ajat syötetty kuinka miehillä on luontainen tarve saada levittää siementään, esim kun puhutaan miesten seksikumppaneiden määristä, jotka hyväksytysti olleet runsaampia, tai siitä kun varatut miehet pettävät vaimojaan.
Naisia sen sijaan ollaan syyllistetty kumppaneiden määrästä ja pettämisestä ihan eri tavalla. Mutta jos miettii vaikka itse aktia kumpi kestää pidempään, mies vai nainen? Nainen, hän voisi helposti tyydyttää vaikka useamman kumppanin kerralla. Entä pitkässä suhteessa kumpi kyllästyy seksiin yleensä ensin? No nainen se useimmiten on taas.
Ehkä sitä pikkuhiljaa ollaan tajuamassa jotain...
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 20:03"]
Miesasiamiehet ovat olleet oikeassa...
[/quote]
Jaa miten niin? Uutinenhan vaikuttaa osoittavan, että naiset, joilla on paljon seksikumppaneita, saavat helposti miehiä.
yös
En minä ainakaan ole helppo. Annan pakit jos ei kiinnosta, sitten jos kiinnostaa yleensä ehdin tekemään aloitteen. Pakkeja en ole saanut itse kertaakaan, miehet luulevat saavansa kokematonta kun näytän kiltiltä naapurin tytöltä ja vaimoainekselta vaikka totuus on ihan muuta. Ja mitä enemmän on kokemusta sen krantummaksi tulee =)
Nautin seksistä, eikä sen nautinnon toteuttaminen eroa millään tavalla siitä että hankin lempimusiikkiani, maistelen uusia suklaamakuja tai teen itselleni lempiruokaani. Joskus seksi on pettymys kuten se uusi suklaakin, mutta omapahan oli päätökseni kokeilla uutta. Tylsäksi kävisi elämäni jos joka päivä söisin täsmälleen samaa ruokaa, kaikki vaatteni olisivat samanlaisia, koskaan en sanoisi vieraammalle ihmiselle mitään koska minähän saattaisin saada uuden ystävän! Mutta kaikki nämä haluni ja haluttomuuteni on ihan oma valintani, jos joku haluaa elää toisenlaista elämää niin siitä vain, ei se minun elämääni vaikuta.
Ja jos poikaystäväehdokkaalla on ongelma se että olen sinut itseni kanssa niin sillä suhteella ei ole tulevaisuutta joten hänen mielipiteellä ei ole väliä minulle, kosioita on aina riittänyt vaikka heitä en ole kaivannut välttämättä.
Enkä pidä itseäni mitenkään erityisen kauniilta, taitaa totuus olla tuolla ensimmäisessä kappaleessa, kommentit ovat siis ihan miesten iskurepliikeistä tai myöhemmin tulleista pohdinnoista. Usein on myös kommentoitu etteivät ole tavanneet ennen naista joka näin paljon nauttii seksistä tai on aktiivinen. Kokemushan se on opettanut mistä nautin ja mikä tappaa halut nopeasti.
Niin, ja sanotaan nyt sekin vielä etten ole Helsingissä asunut koskaan, koko elämästäni varmaan kolmisen viikkoa siellä viettänyt aikaani.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 23:02"]
[/quote]
Jaa miten niin? Uutinenhan vaikuttaa osoittavan, että naiset, joilla on paljon seksikumppaneita, saavat helposti miehiä.
yös
[/quote]
Et ole varmaan vielä tajunnut, että se on naisella aina todella helppoa. Tee vaikka testi. Huuda ravintolassa, että täältä saa pillua niin hetkessä on jono edessä. Pyydä miestäsi huutamaan, että täältä saa kullia niin ei tule yhtään naista eteen :) Pillun jakaminen ei vaadi oikeasti mitään, ei aivoja, ei kauneutta, ei mitään.
Ok, mutta missä asiassa miesasiamiehet sitten olivat oikeassa?
Ja voihan olla, että monia miehiä haittaa naisten monet kumppanit, mutta ehkä naiset eivät enää välitä siitä. Mulla ei ole ollut monia kumppaneita, mutta ei kyllä käynyt nuorena mielessä jättää tekemättä asioita, jotka vaikuttivat hauskoilta sen takia, mitä joku mies saattaisi joskus ajatella.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 23:02"]
[/quote]
yös
[/quote]
Et ole varmaan vielä tajunnut, että se on naisella aina todella helppoa. Tee vaikka testi. Huuda ravintolassa, että täältä saa pillua niin hetkessä on jono edessä. Pyydä miestäsi huutamaan, että täältä saa kullia niin ei tule yhtään naista eteen :) Pillun jakaminen ei vaadi oikeasti mitään, ei aivoja, ei kauneutta, ei mitään.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 22:37"]
Jos biologiasta aletaan puhumaan, niin kyllä naiset kaipaa vaihtelua vähintään yhtä lailla kun miehetkin. Sitä puppua ollaan iät ja ajat syötetty kuinka miehillä on luontainen tarve saada levittää siementään, esim kun puhutaan miesten seksikumppaneiden määristä, jotka hyväksytysti olleet runsaampia, tai siitä kun varatut miehet pettävät vaimojaan.
Naisia sen sijaan ollaan syyllistetty kumppaneiden määrästä ja pettämisestä ihan eri tavalla. Mutta jos miettii vaikka itse aktia kumpi kestää pidempään, mies vai nainen? Nainen, hän voisi helposti tyydyttää vaikka useamman kumppanin kerralla. Entä pitkässä suhteessa kumpi kyllästyy seksiin yleensä ensin? No nainen se useimmiten on taas.
[/quote]
Mistä tällainen tieto? Koska sinä olet kyllästynyt joskus 19-vuotiaana poikaystävääsi, niin voitkin yleistää tämän koko ihmiskuntaan?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 16:15"]
Ihmeellistä, että joku vielä suhtautuu kauhistellen naisten seksuaalisuuteen ja kumppanien määrään. Ei se järvi soutamalla kulu.
[/quote]
Ei ehkä fyysisesti kulu, mutta henkisesti kyllä. Mitä enemmän seksikumppaneita ja erilaisia kokemuksia, sitä merkityksettömämmäksi ne alkavat käydä.
Vertaa vaikkapa ulkomailla asumiseen. Vaihtovuosi lukiossa oli ihan huikean jännä juttu, ja siitä on riittänyt muisteltavaa jo 15 vuotta. Yliopistossakin vaihtovuosi oli ihan kiva ja olihan siinä uutta. Myöhemmin töiden takia ulkomaille muutot ovatkin olleen lähinnä arkea.
Sama koskee kaikenlaisia kokemuksia. Toki asioista voi nauttia aina vaan, mutta se tietty spesiaalius ja jännitys on haihtunut.
Etkö ole koskaan kuullut naisten "päänsäryistä"? Tai miehistä, jotka valittavat kun kotona vaimo pihtaa? "Muttakun mies ei tee kotitöitä." Vaimo sanoo. Joopajoo, ei niillä kotitöillä ole mitään tekemistä seksin kanssa. Justhan täälläkin oli juttua siitä että kun tutkittiin asiaa niin ne miehet jotka tekee eniten kotitöitä saa vähiten seksiä!!
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 00:19"]
[/quote]
Mistä tällainen tieto? Koska sinä olet kyllästynyt joskus 19-vuotiaana poikaystävääsi, niin voitkin yleistää tämän koko ihmiskuntaan?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 00:31"]
Etkö ole koskaan kuullut naisten "päänsäryistä"? Tai miehistä, jotka valittavat kun kotona vaimo pihtaa? "Muttakun mies ei tee kotitöitä." Vaimo sanoo. Joopajoo, ei niillä kotitöillä ole mitään tekemistä seksin kanssa. Justhan täälläkin oli juttua siitä että kun tutkittiin asiaa niin ne miehet jotka tekee eniten kotitöitä saa vähiten seksiä!!
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 00:19"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Vertailu on siinä mielessä vaikeaa, että mies ei vain voi olla ilman kovin pitkään. Jos ei pariin viikkoon harrasta seksiä tai runkkaile, niin luonto alkaa hoitaa asian itse öisin. Vaikka mies olisi lopen kyllästynyt naiseensa, niin kyllä se välillä käden voittaa. Nainen kai voi todeta, että ihan sama, mennään kokonaan ilman mitään seksuaalista.
Tuo listaus on väärä koska siinä on vain verrattu Suomea ilmeisesti Keski-Euroopan ja Etelä-Euroopan maihin, joissa naisilla on tunnetusti perhesyiden takia "korkea moraali" ainakin osalla naisista. Mutta tutkimusta ei ole taidettu tehdä esim. Liettuassa, Latviassa, Puolassa ja Venäjällä? seuraan yhtä foorumia jossa etelä-eurooppalaiset miehet tekevät joka viikko runsaasti seksimatkoja juuri edellä mainittuihin viiteen maahan joten tulos niistä kiinnostaisi.
Myös tulos Virosta kiinnostaisi kovasti? eivätkö suomimiehet käy Tallinnassa "naisasioilla". En usko että Suomen naiset ovat "Euroopan kokeneimpia" näitä muita maita ei vain ole otettu huomioon tässä testissä.
Tämä tilasto on 2005 vuodelta mutta Suomen edellä on ainakin Turkki, Australia, Uusi-Seelanti, Islanti, Etelä-Afrikka
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 02:02"]
Tämä tilasto on 2005 vuodelta mutta Suomen edellä on ainakin Turkki, Australia, Uusi-Seelanti, Islanti, Etelä-Afrikka
[/quote]
Helsingissä nussivat kyllä 10-kertaisen määrän muihin suomalaisiin verrattuna.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 23:07"]
En minä ainakaan ole helppo. Annan pakit jos ei kiinnosta, sitten jos kiinnostaa yleensä ehdin tekemään aloitteen. Pakkeja en ole saanut itse kertaakaan, miehet luulevat saavansa kokematonta kun näytän kiltiltä naapurin tytöltä ja vaimoainekselta vaikka totuus on ihan muuta. Ja mitä enemmän on kokemusta sen krantummaksi tulee =)
Nautin seksistä, eikä sen nautinnon toteuttaminen eroa millään tavalla siitä että hankin lempimusiikkiani, maistelen uusia suklaamakuja tai teen itselleni lempiruokaani. Joskus seksi on pettymys kuten se uusi suklaakin, mutta omapahan oli päätökseni kokeilla uutta. Tylsäksi kävisi elämäni jos joka päivä söisin täsmälleen samaa ruokaa, kaikki vaatteni olisivat samanlaisia, koskaan en sanoisi vieraammalle ihmiselle mitään koska minähän saattaisin saada uuden ystävän! Mutta kaikki nämä haluni ja haluttomuuteni on ihan oma valintani, jos joku haluaa elää toisenlaista elämää niin siitä vain, ei se minun elämääni vaikuta.
Ja jos poikaystäväehdokkaalla on ongelma se että olen sinut itseni kanssa niin sillä suhteella ei ole tulevaisuutta joten hänen mielipiteellä ei ole väliä minulle, kosioita on aina riittänyt vaikka heitä en ole kaivannut välttämättä.
Enkä pidä itseäni mitenkään erityisen kauniilta, taitaa totuus olla tuolla ensimmäisessä kappaleessa, kommentit ovat siis ihan miesten iskurepliikeistä tai myöhemmin tulleista pohdinnoista. Usein on myös kommentoitu etteivät ole tavanneet ennen naista joka näin paljon nauttii seksistä tai on aktiivinen. Kokemushan se on opettanut mistä nautin ja mikä tappaa halut nopeasti.
Niin, ja sanotaan nyt sekin vielä etten ole Helsingissä asunut koskaan, koko elämästäni varmaan kolmisen viikkoa siellä viettänyt aikaani.
[/quote]
Voisi olla omalta näppikseltäni. Tämän 14. seksikumppanin näin, halusin ja pokasin (siis kauheen helppo mies!). En ole muistaakseni ole kovinkaan montaa kertaa lähtenyt minut iskeneen miehen matkaan.
Ja sille joka kertoi kuinka tulevalle poikaystäväehdokkaalleni voi nousta kynnyskysymykseksi omien kokemusteni määrä; epäilen että sellaisen ihmisen kanssa haluaisin edes olla, katselkoon kieroon niin paljon kuin sielu sietää, en usko että elämänkatsomukset sellaisen ihmisen kanssa kohtaisivat muutenkaan kovin vahvasti.
Ja kumma muuten miten kaikki naisen elämässä tuntuu pyörivän sen tulevaisuuden partnerin löytämisen ympärillä. Mulla on muutakin tekemistä, kun yrittää miellyttää jotain ihmistä jota en ole vielä edes tavannut. Kuten nauttia elämästä.
- Se 25v skoteissa asuva. nro 51
Ja vielä aiheeseen liittyen...
Naisten vaatimukset seksin saralla ovat kasvaneet. Se syrjäyttää monet keski-ikäiset miehet suhdemarkkinoilta.
Suomalaiset eivät ole menettäneet kiinnostustaan seksiä kohtaan, mutta harrastavat sitä entistä useammin yksin.
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/232722-naisille-ei-enaa-kelpaa-huono-seksi
Mä oon joku tilastopoikkeus yhdellä partnerillani. t. Helsinkiläinen nainen
"Helsinkiläisnaisella on keskimäärin seitsemän seksisuhdetta ennen ensimmäistä vakinaista parisuhdettaan."
Keskimäärin seitsemän kuulostaa todella paljolta! Mahtaakohan olla totta kuitenkaan. Itsekin olen oudossa vähemmistössä yhden parterin kokemuksellani.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 23:12"]
Huh, mulla on ikää 25 ja 13 seksikumppania. Tänä iltana tulee yksi lisää.
Takana kaksi pitkää suhdetta, yhteensä 5v, et joo, kiirettä on pitänyt. Kavereihin verrattuna olen jopa keskivertoa kokemattomampi.
Kyllä on kivikautista jauhaa kuinka naiset ei edelleenkään saa päättää omasta elämästään itse. Henk. koht tykkään seksistä ja aion nussia just niin montaa miestä/naista kun huvittaa ja kellään ei ole siihen yhtään mitään sanomista.
Jos joku tulee lässyttämään kuinka olen 'helppo' tai lutka, niin nauran päin naamaa. Säälittävää.
Niin ja asun itse Skotlannissa ja täällä suomalaisilla naisilla on ns. 'helppo' maine, oma vastaukseni siihen on se, että Suomessa naisilla on täysin samat oikeudet toteuttaa seksuaalisuuttaan, kuin miehillä. Karsea ajatus, että joutuisin elämään puutteessa (niin seksin kuin läheisyyden!) vain siksi, että voi mennä maine... Parisuhde kun ei just nyt kiinnosta.
[/quote]
More power to you! Toteuta itseäsi, on hienoa, että olet sinut asian kanssa!
Mutta se tuleva poikaystäväehdokas voi ihan oikeasti katsoa kieroon n. viittätoista entistä kumppaniasi. Itse ainakin katsoisin.
Niin kauan kun tarjolla on myös kokemattomampia naisia, eivät miehet tule preferoimaan kumppaninvalinnassa kokenutta.