Ihan liikaa tindermiehiä
Miten näiden kanssa selviää, kun tosi mukavia keskusteluja on toistakymmentä eikä kaikkien kanssa ehdi treffeille? Ja näistäkään todennäköisesti mikään ei johda mihinkään. Miten sieltä joukosta löytyy ne helmet?
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Helmi? Tinderistä? :D
Niin. Kyllä siellä kuulemma niitä on. Paras kaverini on juuri ostanut asunnon tinderhelmen kanssa.
Oliko kenelläkään mitään kokemuksia asiasta? Pitääkö vain kahlata porukkaa läpi randomina.
Olenko tosiaan ainoa tässä tilanteessa?
Et ole ainoa. Tosin olen vähentänyt tinderin käyttöä radikaalisti viimeaikoina löydettyäni sieltä moniakin helmiä! Ei ole auttanut muu kuin tavata mahdollisimman nopeasti, jolloin saa kaikista parhaiten käsityksen toisesta. Joskus vaatii parikin tapaamista. Ja mieli voi muuttuakin. En usko että kirjoittelulla saa eroteltua joukosta ne itselleen sopivat.
Minä sain joskus treffiähkyn, kun lähes joka päivä oli eri treffit... mutta ei kai muu auta jos oikeasti tahtoo aktiivisesti löytää sen erityisen.
-Mieti millaista miestä etsit (realistisesti) ja raakkaa pois kaikki ei ihan sopivat.
-Pyri tapaamaan mahdollisimman pian, äläkä harhaudu tapailemaan useampaan kertaan niitä, jotka on ihan jees, muttei kuitenkaan ihan kolahda. Urpot tietenkin tiputat heti pois kun paljastuvat.
-Älä koko aikaa selaile ja tykkäile uusia miehiä, vaan käy ensin läpi tähän astiset. Kun olet selvittänyt ruuhkan, voit maltillisesti tykätä muutamasta oikeasti mielenkiintoisesta kerrallaan, jos et vielä löytänyt mitään.
-Kannattaa pyrkiä siihen, että olisi korkeintaan muutama aktiivinen keskustelu käynnissä kerrallaan, jolloin niihin jaksaa keskittyä kunnolla, eikä kaikki vapaa aika mene treffeillä juoksemiseen
Se on oikeasti hankalaa, jos on liian monta hyvää vaihtoehtoa :/
Finderella kirjoitti:
Et ole ainoa. Tosin olen vähentänyt tinderin käyttöä radikaalisti viimeaikoina löydettyäni sieltä moniakin helmiä! Ei ole auttanut muu kuin tavata mahdollisimman nopeasti, jolloin saa kaikista parhaiten käsityksen toisesta. Joskus vaatii parikin tapaamista. Ja mieli voi muuttuakin. En usko että kirjoittelulla saa eroteltua joukosta ne itselleen sopivat.
Minä sain joskus treffiähkyn, kun lähes joka päivä oli eri treffit... mutta ei kai muu auta jos oikeasti tahtoo aktiivisesti löytää sen erityisen.
Entäs jos ei ole yksinkertaisesti aikaa? Pitääkö luovuttaa? Ja minulla tuntuu olevan nyt sellainen ongelma, että sellaiset aiemmin lopahtaneetkin keskustelut heräävät taas yhtäkkiä, kun on aloittanut uusia.
Kävi myös niin, että tapasin yhden miehen hiljattain kolme kertaa. Sen jälkeen juteltiin vähän, mutta jotenkin se sitten hiipui. Ajattelin, että tämä on nyt tässä (vähän ehkä harmittikin) ja aloitin uusia keskusteluja ja sovin treffit uuden tyypin kanssa. No, kaksi päivää näistä treffeistä, se aiempi mies taas alkoi laittamaan viestiä. Nyt olen taas ihan ihmeissäni, miten pitäisi edetä näiden kahden kanssa ja niiden kaikkien muiden kanssa, joiden kanssa olen ehtinyt pidempään keskustelemaan. Loma on alkamassa, joten pitääkö tosiaan pyhittää se treffeillä juoksemiseen? :D Vai pudottelenko näitä kylmästi pois vain sillä perusteella, että pari muuta ehti ensin?
Ja samaan aikaan moni tavismies tuskailee kun ei pääse treffeille ollenkaan...
Kaikki naiset kierrättää samoja tasokkaimpia miehiä ja sitten vielä ihmettelee kun he ei halua sitoutua.
Jospa palaisit sieltä virtuaalitodellisuudesta reaalimaailmaan, niin voisi mieskin löytyä.
Vierailija kirjoitti:
-Mieti millaista miestä etsit (realistisesti) ja raakkaa pois kaikki ei ihan sopivat.
-Pyri tapaamaan mahdollisimman pian, äläkä harhaudu tapailemaan useampaan kertaan niitä, jotka on ihan jees, muttei kuitenkaan ihan kolahda. Urpot tietenkin tiputat heti pois kun paljastuvat.
-Älä koko aikaa selaile ja tykkäile uusia miehiä, vaan käy ensin läpi tähän astiset. Kun olet selvittänyt ruuhkan, voit maltillisesti tykätä muutamasta oikeasti mielenkiintoisesta kerrallaan, jos et vielä löytänyt mitään.
-Kannattaa pyrkiä siihen, että olisi korkeintaan muutama aktiivinen keskustelu käynnissä kerrallaan, jolloin niihin jaksaa keskittyä kunnolla, eikä kaikki vapaa aika mene treffeillä juoksemiseen
Se on oikeasti hankalaa, jos on liian monta hyvää vaihtoehtoa :/
No niin. Heti ensimmäisessä kohdassa tippuu näistä ehdokkaista ihan jokainen. Kukaan ei ole tarkemmin ajatellen ollenkaan sopiva. :D Mitäs sitten?
Juuri tuota olen yrittänyt, että olisi muutama aktiivinen keskustelu, mutta kun sieltä putkahtelee näitä vanhojakin keskustelukumppaneita aina kun olen luullut, että se keskustelu jo hiipui. Mutta joo, pitänee nyt pitää täydellisesti taukoa tuosta selailusta.
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Entäs jos ei ole yksinkertaisesti aikaa? Pitääkö luovuttaa? Ja minulla tuntuu olevan nyt sellainen ongelma, että sellaiset aiemmin lopahtaneetkin keskustelut heräävät taas yhtäkkiä, kun on aloittanut uusia.
Kävi myös niin, että tapasin yhden miehen hiljattain kolme kertaa. Sen jälkeen juteltiin vähän, mutta jotenkin se sitten hiipui. Ajattelin, että tämä on nyt tässä (vähän ehkä harmittikin) ja aloitin uusia keskusteluja ja sovin treffit uuden tyypin kanssa. No, kaksi päivää näistä treffeistä, se aiempi mies taas alkoi laittamaan viestiä. Nyt olen taas ihan ihmeissäni, miten pitäisi edetä näiden kahden kanssa ja niiden kaikkien muiden kanssa, joiden kanssa olen ehtinyt pidempään keskustelemaan. Loma on alkamassa, joten pitääkö tosiaan pyhittää se treffeillä juoksemiseen? :D Vai pudottelenko näitä kylmästi pois vain sillä perusteella, että pari muuta ehti ensin?
Millälailla ei ole aikaa? Minä kävin/käyn usein treffeillä työpäivän jälkeen. Joskus viikonloppuna parinkin eri tyypin kanssa yhden päivän aikana. Kun sopii "lasillisen" niin ei tarvitse tuhlata paljoa aikaa jos huomaa heti ettei nappaa.
Minulla oli aikaisemmin tosi tarkat kriteerit mitä halusin miehen olevan. Huomasin, ettei millään muulla ole mitään välilä kuin kemialla. Sillä että vain jostain selittämättömästä syystä haluaa toisen. Olen heittänyt romukoppaan koulutusvaatimukset ja urheilullisuudet sun muut, kun olen rakastunut aivan päinvastaiseen ihmiseen. Eli en usko ainakaan minkään kriteerilistojen tekemiseen.
Nykyajan tapailussa ei ole mitään sääntöä, etteikö voisi tapailla useaa ihmistä, ellei asioista erikseen sovita. Eli vaikka olen käynyt monta ekrtaa treffeillä yhden kanssa niin olen saattanut tavata siinä välissä jonkun toisen. Kyse on ihmisiin tutustumisesta. Ei hääsuunnitelusta tai sänkyyn hyppäämisestä. Olen myös saanut monia ystäviä näistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Jospa palaisit sieltä virtuaalitodellisuudesta reaalimaailmaan, niin voisi mieskin löytyä.
Kuules, kun se minun reaalimaailmani on tällainen pikkukylä, jossa kaikki tuntevat toisensa ja minun pitää tässä reaalimaailmassa käydä töissä ja minulla on lapsia ja opiskelenkin vielä. Miten sinä siis ehdotat, että minä tästä yhtäkkiä putkahdan sellaiseen reaalimaailmaan, jossa yhtäkkiä tapaisin uusia sinkkumiehiä?
Finderella kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Millälailla ei ole aikaa? Minä kävin/käyn usein treffeillä työpäivän jälkeen. Joskus viikonloppuna parinkin eri tyypin kanssa yhden päivän aikana. Kun sopii "lasillisen" niin ei tarvitse tuhlata paljoa aikaa jos huomaa heti ettei nappaa.
Minulla oli aikaisemmin tosi tarkat kriteerit mitä halusin miehen olevan. Huomasin, ettei millään muulla ole mitään välilä kuin kemialla. Sillä että vain jostain selittämättömästä syystä haluaa toisen. Olen heittänyt romukoppaan koulutusvaatimukset ja urheilullisuudet sun muut, kun olen rakastunut aivan päinvastaiseen ihmiseen. Eli en usko ainakaan minkään kriteerilistojen tekemiseen.
Nykyajan tapailussa ei ole mitään sääntöä, etteikö voisi tapailla useaa ihmistä, ellei asioista erikseen sovita. Eli vaikka olen käynyt monta ekrtaa treffeillä yhden kanssa niin olen saattanut tavata siinä välissä jonkun toisen. Kyse on ihmisiin tutustumisesta. Ei hääsuunnitelusta tai sänkyyn hyppäämisestä. Olen myös saanut monia ystäviä näistä miehistä.
Käyn töissä, opiskelen ja minulla on kaksi lasta. Asun myös pienellä paikkakunnalla, joten treffeille pitää lähteä vähintään 40 kilometrin päähän, useimmiten kauemmaskin. Viimeksi kävin treffeillä 160 kilometrin päässä.
Vierailija kirjoitti:
Ja samaan aikaan moni tavismies tuskailee kun ei pääse treffeille ollenkaan...
Kaikki naiset kierrättää samoja tasokkaimpia miehiä ja sitten vielä ihmettelee kun he ei halua sitoutua.
Ai jaa. Minä en puhuisi nyt mistään kierrätyksestä enkä ole ihmetellyt yhdenkään sitoutumishaluttomuutta. Luitko ollenkaan aloitusta? Minä puhuin siitä, etten ehdi edes treffeille kaikkien kanssa. Mitä ihmeen kierrättämistä se on?
Sama ongelma... Joskus mulla kestää kuukausikin vastata miehelle, ja kaikkia ei todellakaan ehti tapaamaan. Koitan selata tinderiä pienissä erissä että uusia matcheja ei niin paljon koko ajan tulisi :D Kuulostaapa kehumiselta heh. Mutta sit vaan tapaa nopeesti ja näkee heti kehittyiskö siitä jotain vai ei ja seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Käyn töissä, opiskelen ja minulla on kaksi lasta. Asun myös pienellä paikkakunnalla, joten treffeille pitää lähteä vähintään 40 kilometrin päähän, useimmiten kauemmaskin. Viimeksi kävin treffeillä 160 kilometrin päässä.
Aa, no sitten ymmärrän!
"Olenko ainoa?" Joo kyllä, olet ainoa laatuasi. Minun ja tuon toisen ilmoittautuneen lisäksi.
Ensinnäkin sinun täytyy tietää arvosi, vai onko sitä ollenkaan. Itse poistan kylmänviileästi sellaiset, joista ei vain tule oikea fiilis. Juttelun täytyt sujua myös viesteillä, koska se tulee olemaan suhteessa tärkeä yhteydenpitokeino. Minä heivaan kylmästi sellaiset, joiden kanssa ei vain synny oikeaa alkutunnetta tai jotka vaikuttavat vain rasittavilta. Yksikin äksdee, niin kuolee minun kiinnostukseni (ihan oikeasti.) Enkä edes häpeä myöntää sitä. Saan siitä (xD) vain retardin vaikutelman, enkä ole seksuaalisesti kiinnostunut retardeista.
Ja voi vittu tuota ikuista ulinaa siitä miten naiset sitä ja naiset tätä ja miehet eivät pääse treffeille. EI OLE VIEHÄTTÄVIEN ONGELMA, ETTÄ JOKU TOINEN EI OLE VIEHÄTTÄVÄ. Lapsellista vinkumista.
On minullakin aina aluksi liian iso kasa miehiä, mutta helposti ne siitä ajan kanssa karsiutuvat ja jäljelle jää joko yksi tai ei ketään.
Itsehän olen tinderissä lähinnä ajankuluksi. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka ottavat tinderin kauhean vakavasti ja väsäilevät tinderiin liittyviä itkuvirsialoituksia palstalle. Minulle kaikki tinder-miehet ovat aluksi pelkkiä häntäheikkejä, kunnes toisin todistavat. Tätähän en heille tietenkään kerro. Lähinnä siis tylsyyttäni siellä pyörin.
Tuohon oman arvonsa tietämiseen liittyy myös se, että antaako mahdollisuuden heille, joita ei kiinnosta, mutta jotka toisen naisen lempatuksi tullessa ryömivät taas takaisin juttelemaan. Ap vaikuttaa sinisilmäiseltä ja helpolta höynäytettävältä. Itsellenihän se on siinä lopullisesti, kerran kun lähtee. Ehkä voin uteliaisuudesta vaihtaa pari sanaa myöhemminkin, mutta tapailua siitä ei enää synny. En ole heittopussi. -17
Vierailija kirjoitti:
Tuohon oman arvonsa tietämiseen liittyy myös se, että antaako mahdollisuuden heille, joita ei kiinnosta, mutta jotka toisen naisen lempatuksi tullessa ryömivät taas takaisin juttelemaan. Ap vaikuttaa sinisilmäiseltä ja helpolta höynäytettävältä. Itsellenihän se on siinä lopullisesti, kerran kun lähtee. Ehkä voin uteliaisuudesta vaihtaa pari sanaa myöhemminkin, mutta tapailua siitä ei enää synny. En ole heittopussi. -17
Ai jaa. Minä taas en ajattele näin, koska itsekin olen "lähtenyt", enkä silti ole mielestäni tehnyt mitään pahaa. Joskus vain keskustelu hyytyy eikä ehdi taaamaan ja sitten se voidaan myöhemmin jatkaa ilman mitään sen suurempaa draamaa. Minä en ota tinderiä niin vakavasti. Itselläni on parikin tällaista heppua, joita en kyllä pidä mitenkään höynäytettävinä, vaikka heidän kanssa keskustelu hiipuikin ja viimeisimpään treffikutsuunkin vastasin kieltävästi. Sanoin vain ettei juuri silloin ollut aikaa ja sitten se jäi.
Jännä, että ensin sanotaan, että "minä en ainakaan ota tinderiä vakavasti", mutta sitten heti perään luetellaan pitkä lista asioita, jotka tulkitaan loukkaukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten näiden kanssa selviää, kun tosi mukavia keskusteluja on toistakymmentä eikä kaikkien kanssa ehdi treffeille? Ja näistäkään todennäköisesti mikään ei johda mihinkään. Miten sieltä joukosta löytyy ne helmet?
Itse haluaisin laittaa muutamat kriteerit näkyville, tyyliin nämä pitää olla, näitä ei saa olla. Mutta ei se toimi niin, naiset eivät siedä semmoista. Aina pitää kierrellä ja kaarrella, ja yhteys luoda ennen kuin voi alkaa tiedustelemaan tarkemmin. Jotkut ehkä pitävät "keskusteluista", eli viestittelystä, mutta minä en. Niin työlästä. Sen verran pakotan itseäni, että sovin yhden tapaamisen viikossa. Kasvotusten on sitten aivan eri asia. Se on yleensä kiinnostavaa, kun voi lukea toista samalla.
Pitäisi kai kokeilla noita speed dating tapahtumia.
Helmi? Tinderistä? :D