Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko silmien etäisyydellä väliä? Neljä julkkista (kuva)

Vierailija
02.07.2017 |

Valitsin neljä julkkista, joiden silmät ovat hieman liian lähellä toisiaan.

Kuinka paljon he sinun mielestäsi kaunistuvat, kun silmien sijaintia on muutettu kauemmaksi toisistaan?

http://aijaa.com/cnktjF

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eroa kauneuden suhteen minusta ollenkaan.

Vierailija
2/52 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ekassa kuvassa (vasen ylälaita) muutos vaikutti kaunistavasti. Muut näyttivät paremmilta ilman muokkausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain ekassa kuvassa (vasen ylälaita) muutos vaikutti kaunistavasti. Muut näyttivät paremmilta ilman muokkausta.

Samaa mieltä,vas ylä muija on sarah jessica parker.

Vierailija
4/52 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan paranna ulkonäköä, mutta kokeilepa tehdä toisesta silmästä hieman kieroon katsova, (vain aavistus) siinä on mielestäni aina jotain seksikästä.

Vierailija
5/52 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen rumeni, viimeinen kaunistui. Keskimmäiset ehkä rumeni. Kuvatesti olisi pitänyt tehdä naisilla joiden kasvot eivät ole ennestään tuttuja.

Vierailija
6/52 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen rumeni, viimeinen kaunistui. Keskimmäiset ehkä rumeni. Kuvatesti olisi pitänyt tehdä naisilla joiden kasvot eivät ole ennestään tuttuja.

Joo, sellaisen voisi myös tehdä.

Mutta mua kiinnostaisi nähdä, miltä Amber Heard näyttäisi jos silmien väliä levennettäisi ja miltä Kristin Kreuk, jos hänen silmien väliä kavennettaisi.

Taidan kokeilla. Laitan tännekin, jos tekin haluatte nähdä.

Ap

Vierailija
7/52 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, kokeilin laittaa Kristin Kreukin silmät lähekkäin ja näytti niin hirveältä, että en voi mitenkään tallentaa kyseistä kuvaa koneelle.

Amber Heardin silmienväliä levennän seuraavaksi.

Ap

Vierailija
8/52 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki parempia isommalla etäisyydellä, mutta etenkin Aniston oudon näköinen, kun on tottunut häneen toisennäköisenä. Mileylle tuo muutos sopi tosi hyvin.

Tee miehistäkin vastaava? Miehillä silmien etäisyys ei ehkä vaikuta niin paljon ulkonäköön.

Vierailija
9/52 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, paremmaltahan tuo Amber Heard näyttäisi noin, mutta en minä jaksa tallentaa kuvaa, kun ei teitä kuitenkaan kiinnosta.

Ap

Vierailija
10/52 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S.J.P näyttää ainakin aivan kamalalle! :D Ainoa jolla ulkonäkö parani on tuo viimeisen kuvan neito. Muutes, mitä jos silmät sattuu olemaan liian lähellä tai kaukana toisistaan? Täytyykö laittaa kangas säkki päähän?

Vierailija
11/52 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi a.p. Vastaa tähän jotain ni tiedän et oot reaali aikainen hahmo, etkä samanlaista ylläpidon uudelleen spämmäystä, mitä suoli24:lla harrastetaan.

Hakuna matata

Ap

Vierailija
12/52 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmienvälihullu siis palannut palstatauolta. Taidan itse poistua lomailemaan, en jaksa enää yhtäkään silmienväliaiheista avausta!

Vierailija
13/52 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, mitä minä juuri luin?

Aivan uskonattoman typerää, eikö sinulla, ap, ole mitään oikeaa tekemistä?

Rassukka!

14/52 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kaikkeen ihmiset kiinnittävätkin huomiota! Itse kyllä pidän etäällä toisistaan olevia silmiä kauniimpina, kuin lähellä toisiaan olevia. Mutta kokonaisuus ratkaisee tietysti, ei mikään erillinen kasvojen mittasuhde. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
15/52 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki parempia isommalla etäisyydellä, mutta etenkin Aniston oudon näköinen, kun on tottunut häneen toisennäköisenä. Mileylle tuo muutos sopi tosi hyvin.

Tee miehistäkin vastaava? Miehillä silmien etäisyys ei ehkä vaikuta niin paljon ulkonäköön.

Väärin. Naisilla se ei vaikuta ulkonäköön mitenkään. Miehillä vaikuttaa. Lapsiakaan ei pidä tehdä miehelle, jolla silmät lähellä toisiaan tai muuten ruma läski. Se periytyy.

Vierailija
16/52 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmalla normaali ihminen ja oikealla outo friikki.

Puhuitko jo terapeutillesi silmien etäisyys -harhastasi?

Vierailija
17/52 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä,vas ylä muija on sarah jessica parker.

Johtuu osittain siitä, että muokatut näyttävät "vääriltä", kun on tottunut lähisilmäiseen naamaan.

Vierailija
18/52 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teenhän toki, minähän olen täällä tuomassa elämäänne aivan uutta sisältöä. En minä näitä omaksi ilokseni tee, vaikka te jotkut niin luulettekin.

Olisiko Ryan Gosling yksi, jolle tulisi suorittaa silmien siirto? Minä ainakin haluan nähdä, muuttuuko hän ja mihin suuntaan, kun silmät eivät ole aivan kiinni toisissaan :)

Ap

Vierailija
19/52 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisi tallattu naamalle ja litistetty noiden päät joissa on silmät etäämmällä...

Vierailija
20/52 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aniston rumeni, muut kaunistuivat.