Saara Siepon lappu, kuka tehnyt
Kommentit (14)
Ihan oikea naapuri, joka halusi julkisuuttaa.
Kohta iltapäivälehdet puuskuttaa "nyt puhuu Siepon naapuri!"
Sieppihän on käyttänyt itsestään ennenkin Sieppo-nimitystä, joten heti tuli mieleen, että hän on kirjoittanut lapun itse ja heittäytyy nyt vain marttyyriksi - vaikka oikeasti tällaisessa tilanteessa olisi syytä olla nolona ja pahoitella muille aiheuttamaansa häiriötä sen sijaan, että vain ilkkuu, miten ihanaa oma elämä on. En oikein usko, että kukaan naapuri käyttäisi tätä Sieppo-nimeä heippalapussaan, niin osuva kuin se merkitykseltään onkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Järvinen?
Etkö sinä herranjestas suurta julkkista tiedä?
Täällä on hyvä esimerkki siitä, että Sieppi käyttää Sieppoa itse - ja selvästi myös tietää sen merkityksen:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Järvinen?
Cheyenne kohukaunotar. Sara oli vissiin mustis hänestä ja Roopesta, kun Roope haastatteli häntä. Sara haukkui somessa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on hyvä esimerkki siitä, että Sieppi käyttää Sieppoa itse - ja selvästi myös tietää sen merkityksen:
Toimittajaa on vedätetty.
Joku stalkkaajanaapuri, koska tietää siepin sieppo-somenimen. Ehkä nainen, koska pinkki lapou ja käsiala.
Sieppo on sen itse tehnyt. Alkaa olla epätoivoista häneltä.
Ite teki, piti vaan päästä lehtien palstoille kertomaan synttäreistä ja bileistä, kun muuten ei ketään kiinnosta hittoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Järvinen?
Cheyenne kohukaunotar. Sara oli vissiin mustis hänestä ja Roopesta, kun Roope haastatteli häntä. Sara haukkui somessa.
No nyt hänen juttunsakin alkavat tuntumaan tosilta. Haha
Vierailija kirjoitti:
Joku stalkkaajanaapuri, koska tietää siepin sieppo-somenimen. Ehkä nainen, koska pinkki lapou ja käsiala.
Edes täällä sitä ei tiedetty, joten luultavasti on Saran oma tekemä. Törkeetä vain naapureille.
Mulla on TIETOA! T. Saran kaverin serkku
Järvinen ja Roopen bilekaverit puuttuu listasta.