Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

EROON NEITSYYDESTÄ!!!

Vierailija
27.05.2017 |

Olen 17-vuotias tyttö ja haluisin eroon neitsyydestä. Ja mulla on poikaystävä, joka ei ole neitsyt ja hän haluisi 6 kuukauden seurustelun jälkeen harrastaa seksiä ja mä sanoin hänelle joskus aikasemmin kun tutustuttiin, että oon kyllä harrastanut seksiä aiemmin, eli siis valehtelin sille ja hän ei siis tiedä, että olen neitsyt!! Haluan harrastaa seksiä, mutta pelkään jos hän huomaa sen, että en ole aiemmin harrastanutkaan. Enkä todellakaan kehtaa sanoo sille suoraan, että joo oon neitsyt, koska oon muutenkin tosi ujo. Onks teil siis jotain vinkkei miten pääsen neitsyydestä nopeesti eroon ja en siis haluis alkaa pettämään mun poikaystävää mitenkään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeä!

Vierailija
2/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Dannylle, tulee ja hoitaa homman pois alta, hellästi herrasmiehen otteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustat poikaystävälle ja jos et hänelle uskalla niin kelke sitten?

Vierailija
4/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole valmis seksisuhteeseen ennenkuin voit asiasta häpeilemättä poikaystäväsi kanssa. Varmasti on vain imarreltu.

Vierailija
5/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin sun ikäinen kun neitsyys meni poikakaverille, eihän ollut siitä kuin imarreltu. Hänellä oli kokemusta jo ennen minua (eikä ollut kuitenkaan kummoinen tapaus sängyssä, vaikka ajatteli pääsevänsä "opettamaan" mua)

Vierailija
6/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani tai kurkku, etkä edes petä.

Vierailija
7/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä turhia neitsyydestä tuossa iässä, itse jouduin odottamaan ekaa kertaa niinkin pitkään kuin viime yöhön ja olen 23-vuotias mies :D

Vierailija
8/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä turhia neitsyydestä tuossa iässä, itse jouduin odottamaan ekaa kertaa niinkin pitkään kuin viime yöhön ja olen 23-vuotias mies :D

Onneksi olkoon! Tänään kakkua ja skumppaa?

Vierailija
9/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon! Tänään kakkua ja skumppaa?

Joo, ehdottomasti! Kadulle heilumaan skumppapullon kanssa ja julistamaan asia kaikille (not) :D