täällä on kyllä sairaita aloituksia.
En kyllä ymmärrä sellaisia ihmisiä. Kuten tuo yks vauvasta.
Kommentit (11)
Jonnet tehtailee niitä aloituksia ja yrittää järkyttää mammoja. Nää on jo niin nähty, että eipä paljon hetkauta.
Trolleista huomaa, kuinka paskaa niiden elämä on. Ne ei jaksa mitään muuta kuin tartuttaa paskaa oloonsa myös muihin jonkin vauvapalstan kautta. Koska hjuumori.
Hyi. Mua ei enää kiinnosta kuulua tälläiseen pedofiilien täyttämään palstaan. Aijon todellakin lopettaa vauvapalstan lukemisen. Suosittelen muita mukaan!
Klikkaat vaan sairaan viestiketjun aloittajan kohdalta "Ilmoita asiattomaksi". Kyllä se vähän noiden typerysten vauhtia hidastaa.
Ketä kiinnostaa? Antaa ihmisten keskustella. Niitä ketjuja ei ole pakko avata.
Vierailija kirjoitti:
Trolleista huomaa, kuinka paskaa niiden elämä on. Ne ei jaksa mitään muuta kuin tartuttaa paskaa oloonsa myös muihin jonkin vauvapalstan kautta. Koska hjuumori.
Itse kirjoitit tämänkin.
Vierailija kirjoitti:
Klikkaat vaan sairaan viestiketjun aloittajan kohdalta "Ilmoita asiattomaksi". Kyllä se vähän noiden typerysten vauhtia hidastaa.
Vois samantien nettivinkatakin. Huomiota ne tollaisten keskustelujen aloittajat hakee, miksei siis pistettäisi sinihaalarisia setiä antamaan sitä niille.
Kuinkahan nuo kulkee ihan vapaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kirjoitit tämänkin.
Se on se yksi trolli vain, jostain taas tänne ilmaantui.