Mä kävin eilen pohjalla ja se kannatti!
Sietämätön ahdistus iski. Oli pakko kuunnella omia ajatuksia ja sitä, mikä mua oikeesti vituttaa!!
Otin pienen tänään vapaapäivän ja tauon, matkan omaan itseeni ja ajattelin asioita. Ja nyt kaikki tuntuu taas paljon valoisammalta! Mun ei oikeesti ole pakko tehdä sellaisia asioita joista mä en tykkää ja nauti. Eikä mun tarvii miellyttää ketään jostain velvollisuudentunnosta. kenenkään ihmisen hyvinvointi ei voi olla kiinni siitä, miellytänkö mä heitä vain en. Heidän on tehtävä itse omat taistelunsa!
Nyt on taas niin hyvä fiilis ja huomenna mä jatkan sitä mihin eilen jäin. Eli kohti omaa intohimoa!
Ja parasta tässä on se, etten enää masennu. En loju sängyn pohjalla viikkoja vaan otan oman elämäni haltuun ja pidän kiinni mun onnellisuudesta! Jes! Tämä tarkoittaa sitä, että olen toipunut masennuksesta!
Kommentit (12)
Päivässä? Odota vuosi ja kerro sit miten meni.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kiva.
eikö olekin!!!
Vierailija kirjoitti:
Päivässä? Odota vuosi ja kerro sit miten meni.
Et tainnut ymmärtää pointtia.
En loju sängyn pohjalla enää viikkoja, sanoin. Se tarkoittaa siis sitä, että olen joskus lojunut. Sairastuin masennukseen jo monia vuosia sitten. Nykyään osaan torjua masennuksen.
Äläkä sä yritä siellä muutenkaan latistaa yhtään. mä kyllä tunnen tollaset latistajamammat! Kyllä se sunkin masennus vielä helpottaa!
ap
Vierailija kirjoitti:
Tsemiä <3
kiittiiiiii <33333333333
Itsekin olen käynyt Pohjalla. Ensin menin junalla Karjaalle ja jatkoin sieltä bussilla Pohjalle.
Kuulostaa hyvälle, sulla taitaa olla myös ennustajan lahjoja, kun osaat ennustaa, ettet enää jatkossa makoile viikkoja sängyssä.
Mä oon kokenut saman. Kun aloin tutkimaan mieltä, oivalsin asioita enemmän. Olen myös käynyt pohjalla marraskuussa. Mikään ei tuntunit mitään jne.. se on pitkä tie,mutta kun löytää selviytymiskeinot elämä helpottaa.
Masennus johtuu siitä, että elämältä puuttuu tarkoitus, kun sen löytää niin masis kaikkoaa.
T. Ylempi pähkäilijä
Lisää tälläisiä päivänpiristeitä! 😀
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvälle, sulla taitaa olla myös ennustajan lahjoja, kun osaat ennustaa, ettet enää jatkossa makoile viikkoja sängyssä.
no voi vittu teitä latistajia.
Ei mulla ole mitään ennustajan lahjoja, mutta satun vaan tietämään, että mä osaan nykyään torjua mun masennuksen ja tiedän mistä se johtuu. Mä oon ottanut mun elämäni omiin käsiini, enkä mä anna enää masennukselle valtaa. Ainoastaan annan valtaa mun tunteilleni, niille todellisille, ja sillä tavalla mä torjun sen masennuksen. Ja tiedostan kyllä sen, että mulla on alttiutta sairaudelle nimeltä masennus, mutta omilla elämäntavoilla ja -ratkaisuilla pystyn estämään sen sairauden. Ymmärrätkö? Ihan sama kuin se, että joku kakksotyypin diabeetikko pitää sairauden poissa oikeilla elämänvalinnoilla ja -tavoilla. Ei rakettitiedettä.
Mä kävin pohjalla, en Pohjalla.
ap
Kiva kiva.