Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua seksiä muttei suostu avoimeenkaan suhteeseen

Vierailija
07.11.2016 |

Mikä neuvoksi? Avioliitossa ollaan ja mies ei ole halunnut seksiä pitkään aikaan. Pari kertaa on pyytänyt suikkaria, mutta mulle ei ole ollut mitään. Eilen hän esim oli hyvällä tuulella ja iloinen koko päivän ja useasti puristeli mua pepusta ja ns käpälöi ja suukotteli. Ajattelin jo, että ehkä tänään. Sitten kun mentiin sänkyyn, niin hän muuttui kylmäksi ja ei paljon ouhunutkaan mitään. Kysyin onko vihainen jostain, mutta väitti ettei ole.

Olen ehdottanut jopa parinvaihtoa ja avointa suhdetta kokeiluina, mutta hän on hyvin mustasukkainen ja omistushaluinen eikä suostu vaan suuttuu jo ehdotuksestakin. Olisi kiva vielä tuntea itseni halutuksi, tämä vaikuttaa aika lailla itsetuntoon.

Onko muilla vastaavaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaahan tuo alkaa jo olla.

Jätä se.

Vierailija
2/22 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pari kertaa pyytänyt suikkaria." yök mikä äijä. Hänelle tietty hyvä tilanne, saa just mitä haluaa eikä muuhun tarvi vaivautua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos (ja kun) et ole onnellinen tuossa suhteessa eikä mies ilmeisesti suostu keskustelemaan aiheesta(?), sinun pitää tehdä omat johtopäätöksesi tulevaisuutesi suhteen.

Vierailija
4/22 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja selibaatin ja avoimen suhteen lisäksi muita ratkaisuja ei ole?

Eiköhän tervehenkisin ratkaisu olisi ihan vaan lopullinen ero.

Vierailija
5/22 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onkohan kumppanillasi sama tunne ja itsetunnonlasku kuin sinullakin? Voikohan hän tuntea itsensä halutuksi ja riittäväksi? Jos oma kumppanini ehdottelisi parinvaihtoa niin tuntisin huonommuutta ja riittämättömyyttä. Mustasukkaisuuskin kielinee mahdollisesta riittämättömyyden tunteesta ja/tai kyvyttömyydestä luottaa omaan kelpaavuuteen.

Vierailija
6/22 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja onkohan kumppanillasi sama tunne ja itsetunnonlasku kuin sinullakin? Voikohan hän tuntea itsensä halutuksi ja riittäväksi? Jos oma kumppanini ehdottelisi parinvaihtoa niin tuntisin huonommuutta ja riittämättömyyttä. Mustasukkaisuuskin kielinee mahdollisesta riittämättömyyden tunteesta ja/tai kyvyttömyydestä luottaa omaan kelpaavuuteen.

Voisi varmaan olla joissain tapauksissa, mutta mieheni on todella hyväitsetuntoinen ja pitää itseään pikemminkin lähes taivaanlahjana naisille.

Ap

Vierailija
7/22 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen tilanne, ei seksiä yli kahteen vuoteen, eikä pihtaava mies halua puhua mistään eikä hakea apua mistään. Omistushaluinen kyllä on ja haukkuu tuttavamiehet varmuuden vuoksi. Jos ei olisi lapsia, joiden asiat pitäisi miettiä ja järjestellä kuntoon, niin olisin lähtenyt ajat sitten. Viimeksi, kun yritin keskustella suhteen tilasta, aloitti jo kiristämään lapsillakin. Siis on kova kiristämään vähän kaikella.

Mutta tiedän, että samanlaisia tuppisuita on kyllä haluttomissa naisissakin, joille ei mikään ratkaisu kelpaa. Mutta en ole kyllä kuullut yhdestäkään miehestä, joka oman haluttomuuden vuoksi suostuisi mihinkään järjestelyihin. Ei näihin taida auttaa muu kuin jättäminen.

Vierailija
8/22 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun liikalihavuus häiritsee sitä.

Laihduta vaikka erilaiset 30-40kg nyt alkuun

Tilanne on varmasti toinen .

Vierailija
9/22 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä teitä lapatossunaisia jotka suostuvat tuollaiseen kohteluun ja opettavat lapsilleenkin samalla millainen on terve parisuhde ja naisen asema. "Pyytänyt muutaman kerran suikkaria", voi luoja, ja sinäkö olet antanut??!!

Vierailija
10/22 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka kauan on viime kerrasta? Aika oleellinen tieto.

Vierailija
11/22 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuinka kauan on viime kerrasta? Aika oleellinen tieto.

Ajattelin että sen mainitseminen voisi johtaa harhaan, kun 'normaali' on jokaisella parilla erilainen. Meidän suhteessamme aiempaan normaaliin seksiin verrattuna on kulunut pitkä aika.

Ap

Vierailija
12/22 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö itse koskaan aloitteita? Parisuhteessakaan se ajatuksenluku ei aina toimi.

Vierailija
13/22 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille miehelle että susta tuntuu pahalta kun hän ei näytä haluavan harrastaa seksiä. Seksikin voi nimittäin olla tärkeä osa parisuhdetta, ja tollanen alkaa hyvin nopeesti nakertamaan kaikkea. 

Jos mies suhtautuu asian ilmaisemiseenkin sillein ettei halua puhua asiasta, sano vaikka että annat hänelle vähän aikaa miettiä aihetta. Ja sitten myöhemmin otat asian uudelleen puheeksi. Jos mies ei yksinkertasesti osaa puhua asiasta sitten mitenkään, niin kannattaa sitten miettiä että kuinka kauan on valmis itse kärsimään siitä.

On myös vaihtoehto, että jos hän vielä kysyy suikkaria, niin sanot että ei heru ennen kun olet itse saanut jotakin. Katso sitten miten mies suhtautuu. Jos miehen "halut" loppuvat siihen, niin siinä on sitten aika itsekäs mies...

Vierailija
14/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro sille miehelle että susta tuntuu pahalta kun hän ei näytä haluavan harrastaa seksiä. Seksikin voi nimittäin olla tärkeä osa parisuhdetta, ja tollanen alkaa hyvin nopeesti nakertamaan kaikkea.

Seksi on parisuhteen perusta. Kavereiden tai ystävien kanssa harvemmin tulee harrastettua seksiä, muuten se on melko samanlainen suhde kuin parisuhde, jos vaikka kaverin kanssa asuu yhdessä.

Vierailija
15/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihonnut ihan vitusti? Ehkä se ärsyttää ukkoa?

Vierailija
16/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu miehen ei kyllä kannata avoimeen suhteeseen suostua, jos nainen sitä ehdottaa. Se on eron tie, koska todennäköisesti toinen osapuoli tulee kokemaan niin paljon enemmän vierasta kuin toinen.

Miehesi lienee suuttunut tuosta ehdotuksesta entistä enemmän?

Vierailija
17/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos meillä olisi tosi harvoin seksiä ja mies tulisi tyrkyttämään munaa suuhun niin saisi kyllä hoidella minutkin. 

Vierailija
18/22 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lihonnut enkä lihonut.

Otin asian eilen puheeksi ja mies sanoi, että alapään eritteeni ovat hänestä vastenmielisiä ja siksi hän ei halua seksiä kanssani. Tunnen itseni sen takia todella inhottavaksi ja itkinkin siinä keskustelussa. Mies pysyi kannassaan, että se nyt vaan on fakta, että limani ällöttävät häntä. Että siksi ei halua yhdyntääkään, eikä edes kondomin kanssa, suuseksistä nyt ei edes siinä yhteydessä puhuttu.

Minä sitten todella suuttuneena ryhdyin vastapainoksi puhumaan, että hänessäkin on vastenmielisiä eritteitä, jos aletaan kaivelemaan. Esim sperma. Sitä kun menee suikkarissa suuhunkin, mutta yhdynnässä vain sukuelimet kohtaavat. Se on miehen mukaan kuulemma eri asia. Ja kuulemma kunhan haukun vaan, mua ei voi sperma oikeasti inhottaa, kun olen vuosia ottanut suihin. No minähän olen tehnyt sen tietenkin hänen nautinnokseen!

Sitten meni riidaksi mahdollisesta aviorosta ja tänään ei olla puhuttu toisillemme ollenkaan.

Tällainen tilanne. Tuleekohan tästä enää mitään.

Ap

Vierailija
19/22 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lihonnut enkä lihonut.

Otin asian eilen puheeksi ja mies sanoi, että alapään eritteeni ovat hänestä vastenmielisiä ja siksi hän ei halua seksiä kanssani. Tunnen itseni sen takia todella inhottavaksi ja itkinkin siinä keskustelussa. Mies pysyi kannassaan, että se nyt vaan on fakta, että limani ällöttävät häntä. Että siksi ei halua yhdyntääkään, eikä edes kondomin kanssa, suuseksistä nyt ei edes siinä yhteydessä puhuttu.

Minä sitten todella suuttuneena ryhdyin vastapainoksi puhumaan, että hänessäkin on vastenmielisiä eritteitä, jos aletaan kaivelemaan. Esim sperma. Sitä kun menee suikkarissa suuhunkin, mutta yhdynnässä vain sukuelimet kohtaavat. Se on miehen mukaan kuulemma eri asia. Ja kuulemma kunhan haukun vaan, mua ei voi sperma oikeasti inhottaa, kun olen vuosia ottanut suihin. No minähän olen tehnyt sen tietenkin hänen nautinnokseen!

Sitten meni riidaksi mahdollisesta aviorosta ja tänään ei olla puhuttu toisillemme ollenkaan.

Tällainen tilanne. Tuleekohan tästä enää mitään.

Ap

Ei vitt... noilla asenteilla ei tule. Suosittelisin asuntoa katselemaan. Miehen saaminen ulos edellyttää todennäköisesti miehelle uutta suhdetta. Älä uhkaile avioerolla, jollet aio sitä toteuttaa.

Vierailija
20/22 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että mies on tajunnut olevansa homo. (Ihan ilman ilkeyttä) Mistä muustakaan voi olla kyse jos miestä inhottavat naisen eritteet, mutta sperma ja miehen eritteet on ihan eriasia? Joka tapauksessa miehen käytös ja puhe on niin halventavaa ja loukkaavaa, että omalla kohdalla ei olisi muuta mahdollisuutta kuin ero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän