Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin teet "VALIOJOGURTTIA " halvalla

Vierailija
16.09.2016 |

Osta Lindahls jogurttia, laimenna se maidolla sopivan paksuiseksi. Lorauta hieman joukkoon limsakoneen tiivistettä. Hetkessä on samanlainen jogurtti kuin valiolla jogurtit on. Sillä erolla, että nyt litran jogurttiannoksesta puuttuu ne kaksi marjaa, jotka valio on pilkkonut jogurttiinsa.

Niillä Valion muutamalla marjalla ei ole merkitystä.

Nyt vaan itse tekemän jogurttia halvalla !

Kommentit (29)

1/29 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut potkut valiolta ?

2/29 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LuigiVinetto kirjoitti:

Oletko saanut potkut valiolta ?

Se on limsatiivistetehtaalla, mikä sitten lieneekään.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä :) Kokeilin jo mangojogurttia limsatiivisteen avulla. Tosi hyvää oli. Eikä lisäaineita.

Toinen maku jota kokeilin oli vadelma.

Aivan ihananmakuisia jukurtteja ! Kiitos vinkistä !

Vierailija
4/29 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa hieman aitoakin hedelmää tai marjaa jogurttiin, voi laittaa sekaan piltti tms hedelmäsosetta tai hilloa hieman ja sitten limsakoneen tiivistettä maun mukaan.

Varovainen pitää olla tuon tiivisteen kanssa, ettei tule liian makea.

Vierailija
5/29 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ihana idea. Ostamalla yhdeln litran lindahlsia voit tehdä kotona vaikka kymmentä eri jukurttia makuutivisteiden avulla nam

Vierailija
6/29 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan rahkaa ja halpaa jogurttia ja maustan

Vierailija
7/29 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAVUAARIN TIIVISTETTÄ JA LINDALSSIA, SIIHEN SITTEN PYYKINPESUAINETTA, ON MAAILMAN PARASTA

Vierailija
8/29 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tavallisesta maitorahkasta saat makumaitorahkan limsakoneen tiivistellä, ihan himpun verran tiivistettä vain joukoon ja tulee namia.

Joskus laitan vähän kermaa joukkoon viinkonloppuisin, niin saamme perheelle jälkkärin rahkasta.

Vierailija
9/29 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän tuo limsatiiviste sisältää? Verrattoman listan E-koodeja vai?

Vierailija
10/29 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoja aineita kuin ne valion jogurtitkin

esim. soda stream sitruuna maku:

Ainesosat:

Fruktoosi

vesi

luontaiset aromit (mm. sitruuna)

happo (E330)

happamuudensäätöaine (E331)

hapettumisenestoaine (E300)

stabilointiaineet (E414, E445)

Vierailija
11/29 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei joku tietävä, mitä se limsatiiviste on ja mistä sitä saa?

Vierailija
12/29 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlatkaa itse sodastream ja kilpailijoiden makuutivisteiden lisäaineet.

Kannatan tietenkin aitoja makuja, mutta kun valio ei laita marjoja ja hedelmiä jogurtteihin, niin tämä makutiivistejuttu jogurtti on vastaisku valiolle.

Venäjälle kyllä tehtiin aidot lisäaineettomat jogurtit, jossa oli vain hedelmiä tai marjoja ja sokeria lisätty jogurttiin, koska venäjälle ei kelvannut ne keinotekoiset mitä teille syötetään.

Paras jogurtti tulee tietenkin kun laittaa itse marjoja tai omaa marjamehutiivistettä ja molempia lindahls jogurttiin, mutta joskus lapset vaativat karkkimaisuutta jogurttiin, niin ripaus makutiivistettä auttaa.

Vierailija
13/29 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikista marketeista, soda stream limsatiivisteet, ja on niitä muitakin merkkejä. Kun kysyt kaupasta limsakoneen makutiivisteitä, niin sieltä löytyy.

En ole kyllä kokeillut kola jogurttia, mutta marjaisat ja hedelmäiset maut ainakin ovat tosi hyviä.

Vierailija
14/29 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää muista, milloin olen viimeksi valiojugurttia tai mitään maustettua jugurttia ostanut. Mutta kyllä silloin vielä oli sattumiakin joukossa.

Juotavaa jugurttia olen kyllä aina tehnyt itse. Silloin pohjana oli joko piimä tai maustamaton jugurtti, johon lisäsin marjamehua tai kiisseliä, jotta tuli sopivaa. Sitten pakkasin tietenkin kaupan jugurttipulloon, kun laitoin lapsille kerhoevääksi.

Vierailija
15/29 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi sillä erolla, että noissa limsatiivisteissä on fruktoosi, eli hedelän oma sokeri, eikä tavallinen sokeri, kuten valiolla.

Vierailija
16/29 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko nyt jostain turkkilaisen jogurtin tyyppisestä vai mistä? Katsoin valmistajan sivuja, ja siellä oli vain mansikka- ja vaniljajogurtit. Niihin tuskin mitään makutiivisteitä tarvitaan. Voitteko selventää tätä juttua tietämättömälle?

Vierailija
17/29 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt ihmeessä!

Vierailija
18/29 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai nii.... Itse laitan Juustoportin/pirkan turkkilaista jogurttia ja pakastimesta kotimaisia marjoja. Jos joskus haluaa löysempää, voi joko surauttaa marjat soseeksi tai lisätä tilkan karrageenitöntä kermaa.

Vierailija
19/29 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai nii.... Itse laitan Juustoportin/pirkan turkkilaista jogurttia ja pakastimesta kotimaisia marjoja. Jos joskus haluaa löysempää, voi joko surauttaa marjat soseeksi tai lisätä tilkan karrageenitöntä kermaa.

Liian hapanta meikäläiselle. Ei tod vastaa mitään Valion maustettuja.

Vierailija
20/29 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valion Eila hedelmäisissä jogurteissa on kyllä aika paljon aitoa marjaa/hedelmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme